en nu????

Ik heb vorige keer al iets geplaatst. Ik gaf aan dat ik de laatste paar keer pijn in de onderbuik had tijdens het vrijen. Net of er iets in de weg zit.
Verder heb ik dus geen symptonen wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen.
Tja, ik voel me wel anders, moeilijk om uit te leggen. En sinds heb ik een probleem met de stoelgang.
Ik heb een onregelmatige cyclus, en de laatste was van 41. Vandaag zit ik pas op 28 dus eer dat ik kan testen....
Wat denken jullie? Omdat ik heel onregelmatig ben hebben we om de dag geklust. Zouden deze symptonen kunnen wijzen op een zwangerschap?
Ik ben in december gestopt met de pil!!
Liefs van Kim
 
Spannend, kim. Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind om zolang te moeten wachten. Je hoort wel eens dat ook voor de nod je een pos. uitsalg kunt krijgen, maar ja...
Ik denk dat je symptomen wel toe kunnen nemen de komende weken. Ik hoop voor je dat dat gebeurt, dan denk je steeds meer richting zwanger worden.
Wel lastig, zeg.
Ik wne sje sterkte komende tijd, lekker blijven klussen en wie weet is het al raak.
 
Hoi Kim,

Ik heb dat ook zo`n onregelmatige cycles en weet dus ook nooit precies wanneer ik kan testen! Je kunt uitgaan van je langste cycles, maar voor hetzelfde geldt is hij nu gewoon 28 dagen...Ik test altijd rond dag 29 voor de zekerheid en wacht daarna af tot de dag van mijn langste cycles 42 dagen pfff valt niet mee he?

Ik zit nu op dag 19, dus nog een lange weg te gaan,,,en ook wij klussen om de dag!

Ik hoop het voor jullie!

LIefs moi xxx
 
Bedankt voor het meedenken.
Enne........moi....voor jouw wordt het dan ook spannend he?
Maar wat bedoel je met, ik test altijd rond de 29 voor de zekerheid?
Om te kijken of je toch misschien zwanger ben bedoel je, of een ovulatie test.....
Ja, mijn langste dag was 46. De laatste keer was het 41. We zijn nu uit gegaan van een cyclus van 28 t/m 41, en dan om de dag geklust. Maar ik had het gevoel alsof het eerder raak is geweest, moet ik dan toch wachten met testen tot ik over de cylcus van 41 ben? Jij ook heel veel succes.
Houden we elkaar op de hoogte, moi???
Liefs van Kim
 
Hoi Kim,

Zelf had ik geen pijn bij het vrijen in mijn onderbuik maar wel in het algemeen een raar gevoel/een beetje stekerig gevoel in mijn onderbuik.
Balen dat je nog zo lang moet wachten voordat je kunt testen!!
Sterkte de komende weken!

Frederique
 
Terug
Bovenaan