En nu?

<p>Hi dames,</p><p>Ik heb vanmorgen samen met m'n man een test gedaan en ik ben zwanger. Helemaal geweldig natuurlijk! En zo snel alweer, we hebben al een dochtertje ze wordt 11 Januari 1. We zijn hartstikke gezegend laat dat voorop staan. We zijn nu een weekend weg en ik heb wel procducten gegeten die van rauwe eieren zijn gemaakt zoals pannenkoeken en sausjes enz.. Zou ik me zorgen moeten maken? Liefs!</p>

Gefeliciteerd wat Leuk!
Ik zou mij absoluut geen zorgen maken. Het vruchtje is zo ontzettend klein. De hoeveelheden zijn dan minimaal. Als je vanaf nu let met wat je eet dan ben je hartstikke goed bezig!
Geniet van je weekend!!

Gefeliciteerd! Ten eerste zal ik me indd geen zorgen maken, kans is klein en je wist het niet. Dus wat had je kunnen doen? Dan, pannenkoeken worden gebakken (neem ik aan) dus dat ei is gestold en kan sowieso geen kwaad! Ik eet wekelijks havermoutpannenkoeken als ontbijt, zit ook ei in, zolang je dat maar gewoon bakt is er niks aan de hand. 

Thanks voor de reacties, ik wil idd alles zo goed mogelijk doen misschien wel te goed haha. Nou ja te goed kun je het nooit doen denk ik.. Maar dan maak ik me geen zorgen en gaan we verder genieten van ons meisje, wondertje en weekendje. Thanks dames! Liefs!

Terug
Bovenaan