En nu.....

A

Anoniem

Guest
Nou, ik heb net een testje van predictor gedaan maar helaas negatief.
Ik heb nu een cyclus van 41 en nog steeds niks.
M'n lansgste cyclus is 46, maar dat was al in februari. In december gestopt met de pil.
Wie heeft nog meer ervaring met een eerste nagetieve test en later toch een postitieve test?
Welke test is het beste.....predictor, claur blue of eigen huismerk.....?
Wie wil met mij meedenken?
Liefs van Marie

Hey Marie,

Ik kan je niet echt advies geven.
Maar ik was twee dagen overtijd en had getest....en het was toen nega.

Toen had ik ongeveer dezelfde vraag, en hebben er 6 mensen gereageerd, en zeiden: dat k het over een paar dagen, gewoon weer moest proberen.

Want het schijnt dat er soms vrouwen, al 2 of drie weken overtijd zijn en dus zwanger, maar gewoon elke keer nega getest wordt.

En na een paar weken toch posi, omdat het bij sommige vrouwen toch wat langer duurt, voordat het te testen valt..

En anders moet je effe bij zoey3 kijken van 10 aug.

Succes ermee

Xje zoey3

Hoi,

Als zwangere (39 weken precies) lees ik ook af en toe het "zwanger worden" forum omdat ik daar zelf ook ben begonnen en het toen fijn vond om tips/ervaringen van zwangeren te krijgen.
Ik heb zelf diverse zwangerschapstesten gedaan omdat maar niet tot me door wilde dringen dat ik toch echt zwanger was. De Clear Blue (ik heb zelf de gewone daarvan gebruikt en niet de digitale) vond ik de duidelijkste. De huismerken van Kruidvat en Trekpleister waren minder duidelijk..

Terug
Bovenaan