en nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou, vanochtend getest met een Romedtest en die geeft maar 1 streepje. Was echt bijna overtuigd, maar toch niet dus.

Aangezien ik nog maar in ronde 2 ben, kan ik natuurlijk niet te teleurgesteld zijn, (maar toch wel een beetje hoor) maar nu weet ik dus niet wanneer m'n eisprong geweest is. (als ie dus al geweest is!)

Voor de pil was ik erg regelmatig, dus was vorige maand erg blij met een cyclus van 32 dagen, nu zit ik echter al op 35 en nog steeds niet ongesteld....

Tja, we wachten het maar gewoon af (wat kan ik anders) en ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Jade

Hi Jade,
Balen joh.
Afwachten is zo frustrerend.
Ik kan een klein beetje met je mee voelen.

Ik heb vanmorgen heeeeeeel eigenwijs een test gedaan. Negatief natuurlijk. ben 3 aug. ongi geworden dus ik moet op zijn minst tot dinsdag wachten maar omdat ik allemaal van die dingen voelde en droomde dacht ik barst maar ik ga testen.

Jammer maar helaas van de test natuurlijk want die geeft echt niet positief aan omdat ik dat zo graag wil.

Ik heb mezelf voorgenomen nu te wachten tot vrijdag. (ben bang dat ik dinsdag gewoon weer zit te testen maar ik wil mezelf geduld aanpraten)

Dinsdag zit ik dan op 28 dagen. En dit is mijn eerste ronde na het stoppen met de pil dus het zegt echt helemaal niets.

Zo frustrerend.

Ik begrijp je teleurstelling wel hoor. Veel meiden die al langer bezig zijn vinden het moeilijk om te lezen als je nu al teleurgesteld bent maar het is toch normaal. We willen het nu eenmaal graag. Liever gisteren nog zwanger dan morgen!

Heel veel succes met afwachten en ik kijk uit naar een positief bericht van je!

Groetjes Bieb.

Hi maaike,
Nee, het is niet iets speciaals.
het is een test die je op internet via babybrabbel.nl kan bestellen.
Stukken goedkoper dan in de winkel.
Ik heb er ook net 3 besteld via internet.

Groetjes bianca.

Hoi,
Ik heb die Romed tests zelf ook een maand gebruikt, niets te zien, elke keer negatief. Op een ander forum las ik dat Romed bij sommige mensen nooit positief aangeeft. Ik heb nu Clearblue gekocht en die werkt bij mij wel.

Groetjes, Daisy

mmm, misschien toch ook nog maar even een ander merk ertegenaan gooien?

Hoi Daisy,

Ik lees je berichtje nog een keer en bedenk me iets...

Je zegt, De CB, die werkt wel. Was die positief???

Groetjes,
Jade

Lieve Jade,

Ik ken je gevoel, hoop dat het voor jou anders is, want ik ben nu al op dag 84 van mijn tweede cyclus na t stoppen met de pil. Mijn eerste was ook 30 dagen.
Dus ik weet hoe je je voelt.
Ik heb ook afgewacht en nu eindelijk naar na gestapt, mag morgen echo laten nemen van onderbuik, hopelijk zien ze hier iets op.

Veel succes,
grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan