en nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ben op 10 februari gestopt met de pil en had meteen de week erna een bloeding. Ik heb heel pijnlijke tepels gehad en krampen in mijn onderbuik. Test was negatief. 19 maart opnieuw ongesteld. Maar drie dagen, en een week erna een middag lichte bloeding gehad.
Nu last van vermoeidheid en zuurbranden/ boertjes laten.
Wil er niet te veel mee bezig zijn maar dat lukt niet helemaal. Hoe is dat bij jullie?

We zijn er allemaal heel erg mee bezig al proberen we van niet, het is erg fijn om hier te zijn want het liefst praat ik met de hele wereld over het feit dat ik probeer zwanger te worden, maar ik denk niet dat dat echt slim is, en hier kunnen we gelukkig allemaal ons ei kwijt zonder dat iemand gek wordt van je gezeur over een baby hahahaha........

Ik denk zelf dat je lichaam even van slag is omdat je gestopt bent met de pil, je menstruatie kan daardoor onregelmatig, zeer hevig en zeer pijnlijk zijn. Zo heb ik het wel ervaren.
Ben alleen geen arts dus zeker weten doe ik het niet!!!!

Sterkte en veel geluk

hoi,
Ik vind het inderdaad leuk om hier allerlei verhalen te lezen. darom dacht ik, laat ik me ook inschrijven. Mijn man denkt er een stuk nuchterder over dan ik. hij vindt het ook wel spannend maa hij hoeft er inderdaad niet de hele dag over te praten.
Dit is veel gezelliger!
Bedank voor je berichtje.

Terug
Bovenaan