EN NU?????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

in feb. heb ik mijn spiraaltje later verwijderen na 2 dagen was in ongi, daarna duurde het 31 dagen toen 2 keer 28 dagen. vorige maand 26 dagen?
als ik van 28 dagen uitging, deze maand, was afgelopen vrijdag mijn nod, maar niets!
zaterdag getest, negatief. zondag de tampon test gedaan ook niets te zien, en nu ben ik al wel een paar dagen moe, en een vol gevoel, maar dat kan ik mij ook verbeelden.

Wat zeggen jullie????????????

liefs Tamara

Lastig, niet precies weten wat je NOD is. Maar het wordt nou wel heel spannend!!!
Ik zou denk ik (als ik dat zou volhouden i.i.g.) wachten tot vrijdag ofzo en dan een testje er tegenaan gooien!
Succes! Ik duim voor je!

Groetjes Nicole

als je van je langste cyclus uit zou gaan heb je morgen toch je nod ?
succes
tot vrijdag ?

als ik  van 31 dagen uitga heb ik vandaag mijn nod?!
er is nog niets te bekennen, dus ???
                                                                                  het kan nog alle kanten op?

ik heb dit bij mijn vorige zwangerschappen nooit gehad, altijd heel regelmatig,28/29 dagen. mijn kinderen zijn nu 6 en 4, dus het is alweer een poos geleden, dat ik zwanger was.

liefs Tamara

wat vreemd die wisselende cyclus na het verwijderen van een spiraaltje.
Van de Mirena weet ik dat het geen invloed heeft op de eisprong, en als je dus altijd regelmatig een eisprong hebt dan blijft dat gewoon doorgaan.

Zelf werd ik niet meer ongesteld, maar ik had wel alle klachten die ik anders wel had tijdens de menstruatie (zoals hoofdpijn, opgeblazen gevoel etc.)
Na het verwijderen van het spiraaltje (wat tijdens het menstrueren(die ene druppel bloed)) moest gebeuren, was ik gelijk weer zeer regelmatig ongesteld. Gewoon als voorheen iedere 25 dagen.

Ik zal voor je duimen.
Succes.

Miep

Terug
Bovenaan