En nu

<p>Ik heb 2.gezonde kindjes van 6 jaar en 10 maanden. </p><p>Nu met 7 weken een miskraam. </p><p>Wat nu?</p><p>Vandaag is het echt flink gaan bloeden dus ik ben thuis gebleven van mijn werk. </p><p>Ik zou volgende week donderdag nog een echo hebben, laat ik deze doorgaan om te kijken of het schoon is. </p><p>Hoelang blijf je meestal thuis na een miskraam. Ik zou vrijdag weer moeten werken.</p><p> </p><p>Ik weet het even niet. </p><p> </p>

Tsja dat is per persoon verschillend denk ik. Als je het er even niet bij kan hebben, moet je je ziek melden. Of wellicht wil je de afleiding juist? Iig niet schuldig over voelen als je niet wilt werken. Je moet ook gewoon even kunnen rouwen want je verliest toch een kindje.. dus heel veel sterkte en ik hoop dat t volgende week schoon is.

Ja dat verschilt per persoon. Bij mijn miskraam van 5,5 week ben ik gewoon aan het werk gegaan. Niks gemist.
Bij mijn miskraam van 11 weken, moest ik het opwekken. Gelukkig kwam het er snel uit. Heb mij 3 dagen ziek gemeld.
Ik vond het juist fijn om aan het werk te zijn ipv thuis te zitten.

Vooral naar je gevoel luisteren.
Ikzelf heb vorig jaar een miskraam doorgemaakt, had toen toevallig 'vakantie'. Moest er niet aan denken om op dat moment op het werk te zijn en dat de miskraam zich doorzette op het werk. Vrijdags zette de miskraam door, merkte ook meteen dat ik mezelf weer was en het maandag op eigen verzoek gewoon weer gaan werken.
Als je denkt dat het te zwaar wordt of dat je het emotioneel niet trekt vooral niks forceren! 

Ik bloedde gister heel erg en nu nauwelijks. 
Denk dat ik het weekend nog thuis blijf, om wat bij, te komen en dan dinsdag weer ga werken. 

Terug
Bovenaan