en nu??

Hoi,
vanmorgen naar de gyn. geweest; bloeddruk was veel te hoog; 180/110.
Ook blijk ik 3 cm ontsluiting te hebben. Ik schrok me dood, er werd gesproken over opname en de bevalling inleiden enzo. Ondertussen is de bloeduitslag binnen, en die is goed. Nu moet ik morgenochtend terug naar het ziekenhuis ivm bloeddrukcontrole.
Ik vraag me nu af, ik heb dus 3 cm ontsluiting (niet veel van gemerkt trouwens), hoe lang zal de bevalling nu nog op zich laten wachten??? Kan dat nog dagen duren of zal het nu wel snel beginnen?
Graag jullie reacties,
Anne
 
Heerlijk toch, ik had bij de 1e ook 3 cm ontsluiting zonder dat ik ook maar iets had gevoeld. Het is ideaal hoor Anne, etc. Ik had ook hoge bloeddruk en ben ook ingeleid. Ik heb er een ontzettend goede ervaring aan over gehouden. Juist omdat jij al 3 cm ontsluiting hebt is dat zeer gunstig voor het inleiden!! Ik had een bevalling van 6 uur, het was toppie!
STERKTE en je komt er vast doorheen...!
 
Ik had ook een te hoge bloeddruk, lag al een paar weken in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging, toen mijn onderdruk ook ineens naar 110 was gestegen werd ik naar de verloskamers gebracht, moest daar uit voorzorg overnachten en s'morgens werd ik via gel ingebracht. De eerste 2 gelletjes werkte niet maar bij de 3e kreeg ik rond 5 uur s'middags de eerste wee, om kwart voor 7 had ik 3 cm ontsluiting en een uur later volledige, 32 minuten later werd mijn zoontje geboren. Ik had wel constant een weeenstorm vandaar dat het maar 3,5 uur duurde. Achterafgezien heb ik een heel goed gevoel erbij en ik zou het zo weer doen, zo bang als ik eerst was voor de bevalling, zo rustig kijk ik er nu tegen aan.
Laat het morgen allemaal over je heen komen, in het ziekenhuis zijn ze wel zo voorzichtig, daar laten ze echt niets aan het toeval over..
Hopelijk houdt je je kindje gauw in je armen......
veel liefs van Martine
 
Ik had op het laatst ook 2 cm zonder iets gemerkt te hebben en volgens mij kun je best nog wel een tijdje rondlopen met ontsluiting. Alleen in jouw geval met je hoge bloeddruk zullen ze je wel gaan inleiden en ben je er binnenkort vanaf. Ik hoop tenminste dat je tegen de uitgerekende datum zit, want dat kon ik niet opmaken uit je bericht. Helaas merk je van de volgende cm's ontsluiting wel wat, haha. Heeeeel veel succes....
 
heeeel erg bedankt voor jullie reacties!
Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, moet nu elke dag op controle en dan wordt de afweging gemaakt; inleiden of wachten.
Ik ben overigens 40 weken en 6 dagen zwanger.
Nogmaals bedankt!
Anne
 
Terug
Bovenaan