en nu

Hallo aankomede moeders,

Ik ben er net achter dat ik zwanger ben...voor het eerst. AAAAAAH (heel blij). maar nu? Is er iemand die mij een goed boek kan aanbevelen?

gr. Barbara
 
hoi, eerst en vooral proficiat, ik ben ook net zwanger. ik heb van de eerste heel erg veel gehad aan het boek ' zwanger van je eerste kind' van ouders van nu. misschien wel leuk
veel plezier ermee, groetjes
 
klinkt leuk!!
als ik zeker zwanger ben ga ik ook eens shoppen..
Ik heb mijn vriendin een boek gegeven over de zwangerschapsmaanden wat je allemaal wel n niet mag eten..en voor elke dag staat er een leuke maaltijd op ontbijt tot avondmaaltijd en waarom...
best leuk en mooi boek!!
gr. Ratjuh..
p.s. dit is voor ons ook de eerste keer!!!!!
 
hoi barbera

gefeliciteerd !!!!!!!!
ik heb zelf heel veel gehad aan het boek in verwachting wat kun je verwachten. Het is geschreven door: Arlene Eisenberg- Heidi Murkhoff en Sandee Hathaway. ISBN 90-269-2118-7.
er staat duidelijk in wat je per maand kunt verwachten en ook van alles over voeding en andere zaken.
ook de bevalling en de kraamperiode worden er in behandeld iets wat ik in menig ander boek niet terug kon vinden.
ik ben nu zwanger van de tweede en ook nu lees ik weer met plezier in dit boek.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ook het 9 maanden dagboek vond ik heel leuk niet zo informatief maar je kunt er wel allerlei dingen in schrijven en plakken die je tijdens je zwangerschap meemaakt want later ben je toch een heel groot deel vergeten.
succes en geniet van je zwangerschap.

groetjes Laura
 
Hoi,

Gefeliciteerd!!
Ik heb het boek "zwangerschapsbijbel"
Een heel dik boek met alle informatie vanaf het begin van de zwangerschap tot het einde en een periode daarna.
Ik heb er heel veel aan gehad en het met veel plezier gelezen.
Het leuke aan dit boek is dat er gekleurde plaatjes in staan is toch net even wat duidelijker...
Zeker als het je eerste zwangerschap is.

Groetjes Saskia.
 
Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik heb heel veel gehad aan het boek dat je krijgt als je meedoet met moeders voor moeders...
ehh... je kúnt nog meedoen!

Groet,
Angie
 
Natuurlijk gefeliciteerd en veel plezier en succes de komende tijd!
Van een vriendin kreeg ik het boekje 'hoe werkt mijn baby'. Niet echt voor de zwangerschap maar juist voor erna en als voorbereiding (uitzetlijst enzo).
Echt een prettig no-nonsense boekje, niet tuttig ofzo. Een soort gebruiksaanwijzing eigenlijk, maar ook weer niet zo praktisch dat het niet prettig is om te lezen.
Dus dat.
En het boek 'Zwanger' hebben we voor 'nu'. Gewoon een mooi boek met heel veel (ook weer) praktische zaken voor de zwangerschap en de eerste tijd erna.
Ach, neus wat in die boeken en kies het boek dat je het meeste aanspreekt.
Groet, Elle
 
Terug
Bovenaan