En nu???

Hallo allemaal,

Ik ben J 26 en ik ben 7 weken zwanger van de eerste. Helemaal blanco dus... Maar nu heb ik zoveel last van misselijkheid en overgeven dat ik er de hele dag weinig in houd. Vooral van het avondeten wil er graag weer uit. Ik maak me een beetje zorgen of dit niet gevaarlijk is voor het kindje... Heeft iemand tips of ervaring?? Graag een reactie!!

Alvast bedankt; groetjes J 26
 
Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt!
Het is vooral belangrijk dat je licht verteerbare voeding gebruikt als je veel moet braken.
beschuit, bouillon (niet te veel want daar zit dan weer teveel zout in), thee of water. Zorg dat je niet uitdroogt en gebruik eventueel een vitaminepreparaat om toch de bouwstenen binnen te krijgen voor je kindje. en neem verder wat je gevoel je ingeeft.
Ik hoop echt voor je dat je je na 3 maanden wat beter gaat voelen en dat je dan kunt beginnen met het genieten van je zwangerschap!
Beterschap!
 
Hallo J 26,

Ik ken het, dat misselijke...
Ik ben inmiddels 27 wkn en 3 dgn en ben vanaf het begin af aan misselijk geweest.
De eerste vier maanden de hele dag door, misselijk, zwak, spugen enz enz. Na 4 maanden ging het wat beter en had en heb (!) ik er alleen nog 's morgens last van.
Je moet goed opletten dat je genoeg vocht binnen krijgt en binnen houdt, dat is het allerbelangrijkste. Ik ben een hele tijd zo ziek geweest dat ik zelfs geen water binnen hield en ik zat op het randje van uitdroging. Zorg dat dat niet gebeurd!!!
Verder kan ik je geen tips geven, bij mij werkt tenslotte ook niks
Sterkte verder!

Groetjes thielie
 
Hallo,

Ik weet niet of het zal helpen,maar bij mij had het wel effect.
Probeer over de dag heen wat kleinere,lichte hapjes te eten ipv.gehele maaltijden ineens.
En of het kwaad kan voor de baby,als je echt ongerust bent zou ik de vk bellen.
Ze kan je vast wat meer vertellen.

Groetjes Karin
 
vervelnd voor je dat je zo beroerd voelt ik ben nu 27 weken zwanger en heb me de eerste drie maanden nog nooit zo beroerd gevoeld was de hele dag aan het over geven en duizelig en huilen maar na de derde maand trok het helemaal weg   en voel me nu kip lekker ben imiddels 14 kilo aangekomen en ga nu de laaste maandjes in maar iedergeval succes er mee hoop dat het bij jou ook wegtrek want het is echt niet leuk zo ziek zijn
groetjes mariella
 
Terug
Bovenaan