en nu ??

Ik heb op de voorpagina al mijn hele verhaal staan, en schaam me nog steeds dat ik zo'n fout heb gemaakt. Ben er ook nog niet achter hoe ik dat weg kan halen.

In ieder geval heb ik gister ondekt dat ik weer zwanger ben.
Ik ben zo blij, maar tegelijkertijd ook zo bang.
Het is precies wat ik wilde, snel weer zwanger worden.
Nou dat is me gelukt in nog geen drie maanden. Maar nu voel ik me ergens toch weer schuldig tegenover mijn engeltje. Ik weet dat ik hem nooit zal vergeten, en dat hij altijd mijn tweede kindje blijft, maar ik ben nu al bang voor de vervelende reacties om me heen. Daarom hou ik het de eerste maanden maar stil.

Het is allemaal zo dubbel.

groetjes Brianna

Lieve Brianna,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer je niet te druk te maken. Je hebt al zoveel angst en onzekerheid en verdriet bij je dat allemaal bij elkaar een flinke dosis stress oplevert voor jou maar ook voor je kindje als je je dan ook nog druk gaat maken over wat een ander er van denkt, je lijkt wel gek. Lekker belangrijk wat een ander ervan denkt het gaat erom hoe jullie erover denken en jij en je partner weten allebei dat dit geen vervanging is en dat jullie verdriet hier niet minder om wordt, de gevoelens zijn allemaal heel erg dubbel.Volg je eigen gevoel en als iemand er problemen mee heeft is dat lekker zijn/haar probleem. Jij hebt al genoeg aan je hoofd. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je over 8-9 maanden een heerlijk gezond huilend kindje op je borst hebt liggen.

Liefs Esther

essie2@xs4all.nl

Dankjewel Esther voor deze lieve woorden. En je hebt ook gelijk.
Ik moet aan mezelf en aan mijn kindje denken.
Maar ik ben echt heel erg bang, en ik wou dat we al 9 maanden verder waren...

Groetjes Brianna

Lieve Brianna,

Wat een dubbel gevoel hè?! Maar verwijt jezelf niks hoor. Jouw engeltje zal altijd een plaatsje in je hart hebben en je zult toch een keertje weer vooruit moeten kijken. Heerlijk toch om weer zwanger te zijn?! En ook spannend... Ik hoop dat je ondanks alles toch van deze zwangerschap kunt (gaan) genieten en ik wens je heel veel geluk toe!

Liefs van Sacha

Hoi Brianna,
Wat een fijn nieuws dat je nu weer zwanger bent!
Ik hoop heel erg dat je zwangerschap deze keer probleemloos zal verlopen! Je verhaal is inderdaad per ongeluk op de 'voorpagina'gekomen. Daar kan jij niets aan doen. Dat is een foutje wat af en toe in het forum sluipt. Jij kan dat niet verwijderen. Ik ga morgen even kijken of ik er iets aan kan doen. Ik wil proberen het te verplaatsen naar deze plek. Is nog een beetje uitproberen, omdat ik pas net op deze plek zit, en nog een beetje lerende ben over hoe het forum precies werkt. (Roos, de reguliere forumbeheerder is met zwangerschapsverlof). Ik doe mijn best! Veel succes met je zwangerschap. Hou je ons op de hoogte?
Marian

hallo, brianna,
ik heb je verhaal niet gelezen, maar is het bij jouw lang geleden dat je engeltje 'geboren' is/
ik heb zelf een engeltje, en zou nu graag weer zwanger worden.
Hoelang was je zwanger?
groetjes essie

Sorry ik ben al heel lang niet meer hier geweest. Bedankt voor je reactie redactie.
En Essie mijn engeltje is geboren op 20 augustus 2003.Ik was 25 weken zwanger. Ik hoop dat het bij jou gelukt is Essie.
Helaas is mijn derde zwangerschap ook geeindigd in een miskraam, ik was 9 weken zwanger. Ik ben een beetje kort en dat ligt niet aan jullie reacties. Maar het is allemaal zo moeilijk om op te schrijven nu. Hopelijk datik ooit weer met goed nieuws kan komen. Mijn vriend durft niet meer, maar ik hoop dat dat ooit overgaat.

Groetjes Brianna

Terug
Bovenaan