A
Anoniem
Guest
Marissa vindt het sinds gisteren opeens goed om tussen de middag in haar eigen bed te slapen. Normaal wilde ze altijd op schoot slapen en soms was de wagen ook goed genoeg maar haar eigen bed wilde ze niet. Af en toe probeerden we het wel maar dan ging ze huilen. Alleen als ik ook tussen de middag boven ging slapen wil ze wel. Ze ligt in haar eigen bed op onze kamer. Gisteren moest ik boven de was doen en normaal zit ze er dan in haar buggy bij. Nu dacht ik, ik leg haar eens in bed want volgens mij is ze moe. Ze pakte haar muis en was binnen een minuut vertrokken. Ze heeft toen een uur geslapen. Als ze beneden mag slapen slaapt ze meestal langer maar het begin was gemaakt. Vandaag was ze om half twee weer heel erg moe en ik heb haar dus weer boven gelegd. Weer samen met muis binnen twee minuten vertrokken.
En daar zit ik nu dan. Helemaal alleen beneden. Ik ben gisteren in dat uur al als een wervelwind door het huis gegaan en hoef vandaag dus eigenlijk niet zoveel. Ik had alle afleveringen van het nieuwe seizoen van Greys Anatomy opgenomen en die ben ik nu aan het kijken. Echt heel raar om na 8 maanden opeens tijd voor jezelf te hebben. Ik ben nu nog te zenuwachtig om echt lekker een boek te gaan lezen of zo, maar als dit zo blijft door gaan wat zullen we dan een schoon huis krijgen en dan kan ik eindelijk in mijn nieuwe Stephen King beginnen die ik na de bevalling van mijn moeder in het ziekenhuis heb gekregen en waar ik nog geen woord in heb gelezen.
Normaal heb ik de nieuwe altijd binnen een paar dagen uit.
Ik heb weer tijd voor mezelf! Maar kan ook niet wachten tot dame weer wakker is want ik mis haar wel.
Liefs Linda, mama van Marissa 7.5 maand
En daar zit ik nu dan. Helemaal alleen beneden. Ik ben gisteren in dat uur al als een wervelwind door het huis gegaan en hoef vandaag dus eigenlijk niet zoveel. Ik had alle afleveringen van het nieuwe seizoen van Greys Anatomy opgenomen en die ben ik nu aan het kijken. Echt heel raar om na 8 maanden opeens tijd voor jezelf te hebben. Ik ben nu nog te zenuwachtig om echt lekker een boek te gaan lezen of zo, maar als dit zo blijft door gaan wat zullen we dan een schoon huis krijgen en dan kan ik eindelijk in mijn nieuwe Stephen King beginnen die ik na de bevalling van mijn moeder in het ziekenhuis heb gekregen en waar ik nog geen woord in heb gelezen.
Normaal heb ik de nieuwe altijd binnen een paar dagen uit.
Ik heb weer tijd voor mezelf! Maar kan ook niet wachten tot dame weer wakker is want ik mis haar wel.
Liefs Linda, mama van Marissa 7.5 maand