en nu?

hoi allemaal

ik heb gister na 5 dagen overtijd te zijn een test gedaan die gaf een lichte streep aan, zwanger dus
maar gisteravond ging ik naar het toilet en zie ik (helder met wat slijm srry) bloed op het toiletpapier (niks in m'n ondergoed)
zelfs met 2 mini bloedpropjes... maandverband in m'n ondergoed gedaan en keek vanmorgen niks opgevangen maar met afvegen weer bloed. het komt wel van binnenuit dus veeg niet te hard af..
dus miskraam of niet? heb geen pijn in m'n buik en nog steeds misselijk. ik weet nu ff niet waar ik nu vanuit moet gaan en wat ik moet doen

groetjes DaBe

Hey DaBe,

Ik zit met hetzelfde. Ik heb 2 vroege testen van predictor gedaan en die gaven alle 2 een heel vaag streepje daarna heb ik een gewone gedaan en die zeg negatief. Mijn menstruatie is toch gekomen maar veel minder dan normaal en zonder krampen wat ik normaal wel heb. Heb ik gister met predictor gebeld voor uitleg en die vrouw zei dat ik de 24e nog eens moest testen dat als je de pil gebruikt je gewoon kan menstrueren als je pas zwanger bent.

groetjes Nancy

spannend DaBe en Nancy!!! Je baarmoeder wordt tijdens een zwangerschap meer doorbloedt.... een beetje bloedverlies hoeft niet direcht te betekenen dat je een miskraam krijgt. je kan soms gewoon een beetje bloed verliezen omdat er een adertje gesprongen is....
een miskraam kan je ook krijgen zonder van te voren bloedverlies te hebben.

ik zou het nog even afwachten en eventueel over een tijdje weer een test doen.... je kan natuurlijk ook altijd ff contact op nemen met een vk....

ik hoop dat jullie gewoon lekker zwanger zijn!!!

Groetjes,
Petra

Er zijn idd. twee mogelijkheden. Een innestelingbloeding of een miskraam. Als het bij dit bloedverlies blijft dan zou ik over een aantal dagen nog eens een test doen. Als die positief is de verloskundige bellen en aangeven dat je bloedverlies hebt gehad, misschien krijg je dan een vroege echo om te kijken of alles nog in orde is.
Als het bloedverlies doorzet zou ik de huisarts bellen om te vragen of er nog een echo gemaakt moet worden na een vroege miskraam, om te kijken of je baarmoeder schoon is na de miskraam.
Spannend hoor, het kan alle kanten uitgaan.
Succes!

Naar zeg!
Ik zelf heb nog nooit een innestelingsbloedding gehad. Wat ik er van weet is dat innestelings bloed, oud bloed is. En dus donker van kleur.
Het kan zijn dat het eitje niet goed heeftingenesteld en het dus een vroege miskraam wordt. Dit was mijn rede om niet te vroeg te testen. Maar pas na een week overtijd. Dan krijg je nu in feite dus gewoon een wat latere menstruatie.
Het kan ook een blaasontsteking zijn. Je kan een tampon indoen om te kijken waar het bloed van daan komt. Blijft de tampon schoon, dan komt het bloed dus uit je plasbuis en niet uit je baarmoeder!
Sterkte!

hey dames

bedankt voor jullie reacties

maar..... helaas heb ik vannacht een mk gehad.

van binnen had ik het gevoel al wel dat het mis zou gaan maar wilde er niet naar luisteren.

groetjes DaBe

Terug
Bovenaan