En nu??

Het onderstaande topic had ik kunnen schrijven maar bij mij ging het iets anders. Gisteravond hadden mijn vriend en ik gemeenschap en uit het niets was alles nat. Heel raar. Ik ben verder ook niet veel meer verloren op wat slijm na (slijmprop) ik twijfel zo wat ik moet doen. Bij mijn eerste braken mijn vliezen en was het echt een soort explosie maar nu was het een beetje. hoewel het niet naar plas rook weet ik het echt niet meer. Mhhh beetje gênant dit vanmiddag moet ik naar de vk. Zal ik eerder bellen of afwachten???

Groetjes vandaag 39 + 6

'Nou ik heb gebeld! ze wilde eigenlijk langskomen maar omdat ik vanmiddag toch naar de praktijk moest en ze een bevalling had wachten we vanmiddag even af.

Ben nu zo benieuwd wat gaan ze doen? krijg ik nou een inwendig onderzoek?

Verder gaat het prima hoor net mijn zoontje in de sneeuw gespeeld en de kleine in mijn buik ligt lekker te trappelen. ohhhh die onzekerheid is soms zo verdomd vermoeiend.

liefs marielle

Spannend. Wat ze waarschijnlijk doen is checken of je vruchtwater verliest. Dat kunnen ze met een klein stikje doen (net als met urine testen). Want als het echt vruchtwater is, moet je wel binnen (ik geloof iets van) 24 of 48 uur bevallen. Anders wordt het waarschijnlijk een medisch verhaal.
Spannend dus voor je!

Groetjes Suus

bij onze eerste braken mijn vliezen ook zonder dat er verder iets gebeurde. Ben idd binnen 48 uur ingeleid, in die tussentijd verloor ik steeds beetjes vruchtwater maar verder kon ik gewoon alles doen. succes!

Bij mij begon het ook met kleine beetjes vruchtwater verliezen, er zat een scheurtje aan de bovenkant van de vliezen. Binnen 72 uur moeten de weeen op gang komen anders wordt je ingeleid, zoals bij mij het geval was.
Weet je al iets meer?
Groetjes sabine

hey!

Nou ik ben gister bij de verloskundige geweest en waarschijnlijk is het geen vruchtwater. Ze heeft geen testje gedaan alleen mijn verhaal aangehoord. Blijf toch best vreemd vind ik wat nou als het wel vruchtwater is... nou goed moet ik zeggen dat ik nu ook geen echt 'vocht' meer verlies het is nu gewoon mijn slijmprop.

Ik ben vandaag 40 weken zwanger en ben er helemaal klaar voor. Al heb ik het idee dat de kleine nog wel even lekker zit hierbinnen... ze is nog zo druk en mijn bloedruk gister was ook nog vrij laag dus geen tekenen dat het heel snel gaat beginnen.

Heb vandaag wel echt een baaldag.. al een tijd zit je toch te wachten waneer het gaat beginnen en na gister zo'n spannende dag te hebben heb ik nu het gevoel dat het nog zoooooooooo lang gaat duren. Ben echt van slag.. Hoop morgen een betere dag!

groetjes

Terug
Bovenaan