en nu???

Hallo allemaal,
3 weken geleden voor het laatst hier geweest i.v.m. verhuizing. Nu eindelijk weer internet.

Wat een week heb ik achter de rug. Maandag tel overleg met gyn. Woensdag onderzoek naar flkl en samneleving en vandaag weer. Vandaag kreeg ik een andere gyn.
Vandaag te horen gekregen dat gelukkig met mijn slijmvlies niets mis is, phew. Minpunt is wel dat de zaadjes niet bewegen in mijn baarmoederhals. Het advies is een IUI. Een hele schok moet ik eerlijk bekennen. Ben redelijk van slag af geweest.
Onze insteek was altijd, we kijken wat er (mogelijk) aan de hand is, maar gaan niet het medische circuit in. En nu staan we aan de voorgrond van het medische circuit, de échte voorgrond voor mijn gevoel.
Ik vind de aankomende stap nog wel kunnen, mijn man is twijfelachtig. Hij steunt me gelukkig wel, maar toch voel ik me vrij eenzaam in mijn verdriet. Om me heen wordt iedereen weer zwanger wat niet echt helpt op dit moment. Ik begin steeds meer te balen van al die "goede"berichten waar ik dan weer blij op moet reageren.
Maar ja, dat zullen jullie wel kennen. As maandag ga ik mijn gyn bellen voor een nieuwe afspraak en dan moeten we ws weer een maandje wachten. Ik begin steeds meer het begrip te begrijpen "bedrogen door mijn eigen lichaam". Sorry dat ik niet wat positiever ben na 3 weken.
Ik hoop (helaas lees ik het niet genoeg) dat er vrouwen komen met postief bericht...
trusten voor zo meteen.
liefs Ano

Jeetje - wat een verhaal!
Misschien heeft je man iets meer tijd nodig. Ik merk dat ik ook vaak een stapje verder ben dan mijn vriend. Maar uiteindelijk komen we dan wel weer ergens samen. Wij hebben 4 samenlevingstesten mogen doen (grrr) - drie negatief en 1 met moeite positief. Wij zijn nu in de "wacht" gezet en mogen over een half jaar terug komen als we dan nog steeds niet zwanger zijn.
Kan me voorstellen dat het schrikken is maar van de andere kant fijn dat er actie wordt ondernomen (als jullie dat willen natuurlijk).

Succes met jullie overwegingen!

Hoi Moeska,
Ik mag idd in mijn handjes klappen in vergelijking met jouw bericht. Lijkt me niet fijn om te horen te krijgen om nog eens 6 maanden te wachten. Je wacht al zo lang...... Wij hebben nu 3 keer de samenlevingstest gedaan, waarbij het 1 keer op een moment was waarbij het ook bij mij goed zat (rond eisprong).
Morgen maar eens bellen voor een afspraak hoe verder te gaan. Ben nu weer iets optimistischer dan afgelopen vrijdag en we zullen zien.
Ik hoop dat het bij jullie raak gaat zijn in deze maanden.......
liefs

Hallo ano,

Spannend allemaal,
Ook wij hebben 2x een samenlevingstest gehad, beide negatief dus werd direct de diagnose vijandig baarmoederslijmvlies geconstateerd.Ik hoorde later dat de samenlevingstest niet in ieder zh wordt gedaan,omdat hij niet zo betrouwbaar is.Het hangt zo samen met de planning en tijd van de test dat er vaak een onbetrouwbare uitslag geeft.
Nu inmiddels 6iui's achter de rug.Volgende maand starten met ivf.
Hoop voor jullie dat iui voldoende is.

Gr suusje

Terug
Bovenaan