en nu?

A

Anoniem

Guest
hallo,
wie kan mij helpen/geruststellen.
een aantal weken geleden zijn we 1x vergeten een condoom te gebruiken.
ik zou zondag 9mei ongesteld moeten worden.. maar ben dit nu nog steeds niet.
de zwangerschapstest geeft aan dat ik niet zwanger ben.
maar wat kan dit nou wel zijn?
gebeurd het wel eens dat het langer duurt voordat een test positief is? bij mijn 1e kindje was hij al positief toen ik een halve dag over
tijd was..
of veranderd na een zwangerschap je cyclus? ik ben na mijn bevalling namelijk ook pas 2x ongesteld geweest.
wie weet het antwoord op deze vragen?
ik word hier namelijk ontzettend gek van.

hi een ongesteldheid kan gerust een aantal dagen verschillen, wacht nog even af, ben je dinsdag nog niet ongesteld dan kun je nog een keer testen, maar je schrijft dat je een aantal weken geleden sex hebt gehad. normaal word je excat 14 dagen na je eispong zwanger of ongesteld. dit is bij jou dus niet het geval. maar een zwangerschap had wel al zichtbaar moeten zijn op een test, dus ik denk dat je nog wel ongesteld word

Het kan wel hoor. Ik ben na mn bevalling ook maar 2 keer ongesteld geweest, en na 1 keer het condoom vergeten was ik dus weer zwanger.

Bij sommige zwangerschappen test je pas na een week of meer positief. Ik denk dat er niets anders op zit dan afwachten!

bedankt voor de reacties.

het enige dat ik kan doen ik volgens mij afwachten.
de kans is wel erg klein dat ik zwanger ben denk ik.
aangezien de test nog steeds negatief aangeeft.
maar het gekke is dat ik wel een week lang al elke ochtend moet braken en ontzettende buikpijn heb.

maar ik ga er maar gewoon van uit dat ik snel ongesteld word. maar wel frustrerend..

hoi femster,

zou persoonlijk nog een merk test doen en dat bekijken en als je het echt niet weet... even laten bloedprikken bij de huisarts,

sterkte met alles,
groetjes Marina

Terug
Bovenaan