En nu..

Hallo allemaal,
Wij willen graag een tweede kindje en zijn daar bijna anderhalf jaar mee bezig. Mijn cylcus zijn meestal rond de 35 dagen ( met kerst ineens 70 dagen) Ik zit nu op 46 dagen. Ik ben dus over tijd maar omdat je om te testen je langste cylcus moet aanhouden wil ik wachtenj t/m 70 dagen. ik vind het aan de ene kant ook niet zi fijn om het heel snel te weten.
Ik had in de vakantie ongesteld moeten worden maar niet gebeurd. Even bloedverlies gehad maar dit was 1 keertje en heel weinig. Nu heb ik last van heel veel afscheiding ( denk soort van vaginale infectie). Ik heb stiekum met sensi testje getest of ik zwanger ben maar deze geeft negatief aan...Wat denkem jullie? Of hebben jullie ervaring met laat pas positief testen..

Ik ben bang dat je dan niet zwanger bent,
maar je weet het natuurlijk maar nooit.
Misschien volgende week nog een keertje testen? Hopelijk ben je toch zwanger.
Ik heb geen ervaring met laat testen,ik heb nooit zoveel geduld!
Ik zou zelf echt nooit die 70 dagen kunnen afwachten hoor,heb je toen niet een menstruatie overgeslagen??

succes Fleur

Hai,

Omdat mijn cylussen bij m'n eerste heel wisselvallig waren en de langste ook 70 dagen toen was heb ik toen pas getest en toen bleek ik zwanger.
Naar mijn idee is het niet handig om het al zo vroeg te weten. Toen bleek ik dus zwanger en het voordeel was dat ik toen al een week of 9 was.
Ik had toen precies als nu ook even last gehad van krampjes maar ongesteldheid zette niet door.

Het zou ook kunnen dat je niet elke maand een eisprong hebt, waardoor je dus niet elke maand ongesteld wordt. Ik wil je niets aanpraten hoor, maar je kunt dit laten onderzoeken d.m.v. bloedprikken en een vaginale echo.

Groetjes,
Maaike

Terug
Bovenaan