En nu?

A

Anoniem

Guest
Las ik net de tip dat je kan zien wanneer je het meest vruchtbaar bent, blijkt dat ik het vandaag ben.....nu dus.....kortom...klussen!!!! En waar is mijn vent? Ja hoor, op de voetbal...trainen...biertje drinken...nog een biertje drinken. Wachten doe ik ook niet want ik moet morgen om 7 uur beginnen. Pffff, heb ik weer. Dan morgen maar flink klussen want dan is mn eisprong volgens die berekening. Ook zo'n vervelend klusje.....

Hey meid,

succes dan! Tis niet bij alle vrouwen hetzelfde trouwens, ik heb bijv een regelmatige cyclus van 28 dagen maar pas een eisprong op dag 17 ofzo.
Dussss wie weet heb je nog wel een hele poos om te klussen! ;-)

ja hoor mannen haha waar zijn ze als je ze nodig bent....geintje hoor! als je morgen je ei hebt kan je gerust morgen ook nog klussen!veel plezier meis
Xxx

of ze zijn aan het werk of de voetbal!! hahaha... nou hopelijk heb je vandaag succes!! veel plezier ;)

xxx

Wauw... over frustrerend gesproken, hahaha!

Ik ga ervan uit dat je 'as we speak' hard aan het klussen bent :) Succes meid!!!

Veel liefs,
Melian

PS: Krijg een raar beeld voor ogen. Jullie in een bed en wij met z'n allen als een soort cheerleaders er omheen "zet 'm op, zet 'm op!".... Kán niet de bedoeling zijn, hahaha!

Terug
Bovenaan