en nu?

A

Anoniem

Guest
hallo dames

1e keer hier dus ik zal eerst een rondje voorstellen doen:

Sweetwicca, 33jaar, juni 2010 bevallen van een meid
sinds januari gestopt met anticonceptie en sinds januari voor 1e keer ongesteld (na 7maand na bevalling) en zit gelijks met vraagjes

omdat het de 1e keer ruim 10mnd duurde zijn we maar op tijd weer begonnen voor de 2e.

de 1e keer was het direct duidelijk dat ik zwanger was, zere borsten, ik wist het gewoon, moe en pijnscheuten van de veranderende baarmoeder. 2x test die niks deden, 3e test ja hoor, net 2 weken na bevruchting dus 4 weken zwanger

Nu moet ik nog even kijken hoe het zit met mijn ongesteldheidscycli, die was vroeger altijd heel onregelmatig en mocht die nu regelmatig zijn zou ik nu al weer ongesteld zijnd acht ik.

nu het probleem:
ik ben elke ochtend misselijk en ook plotseling overdag, zoals na 2,5 stroopwafel zo misselijk dat ik dacht ik houd het niet binnen, en toen ik snel achgter de postbode aanmoest voor mijn pakketje. het is al een paar weken zo. ik ben deze maand nog niet ognesteld gewest en heb 2 testen gedaan: allebie negatief. De 2voor5 euro van de kruidvat.
ik heb verder niet de tekenen van de vorige keer: supermoe, niet meer kunnen eten (nu wel anders eten en minder snoepen) zere borsten, pijnschueten bandenpijn enz.

Ik heb deze vraag ook maar bij mijn mamaclub gesteld, wie weet dat iemand iets weet of ziet wat ik over het hoofd zie.
de misselijkheid komt me letterlijk mijn strot uit, dus wil graaaaag een remedie of weten wat het is.
ben ik zwanger? ok prima ik weet dan dat er een eind aan zit aan die misselijkheid, dus dat is prima.
Is het heel simpel met iets stoms op telossen ook prima
maar niets weten en niets kunnen pfff daar ben ik niet goed in

groetjes Sweetwicca

hoihoi,

Wanneer zou je NOD zijn? En weet je of je je eisprong al gehad hebt dan?

Gr.Yvon

Kan het ook niet zijn dat je menstruatie na een zwangerschap heel anders is en dus ook andere klachten geeft?? Ik weet het niet hoor, want ik ben zelf nog nooit zwanger geweest. Anders zou ik eens langs de huisarts gaan, misschien kan hij je verder helpen? x

Hoihoi!

Elke zwangerschap is weer anders, dus misschien heb je wel andere 'klachten' dan de vorige keer!

Je schrijft dat je altijd heel onregelmatig ongesteld bent. Ik zou mijn langste ongi aanhouden en op die NOD nog eens een test doen. Je weet dan zeker dat je niet te vroeg test!

Het kan ook zijn dat je een licht virusje oid te pakken hebt, waar de misselijkheid vandaan komt. Bij in de omgeving heerst er iig een en ander... Hoewel dit na een paar weken wel over zou moeten zijn...

Als je echt een goed en duidelijk antwoord op je vraag witl, zou ik toch de huisarts even bellen met je vraag.

Succes!

Liefs Daisy

hoi dames

ik zal een schematje geven
voor de zwangerschap:
aantal dagen tussen twee ongesteldheids (wat was NOD ook al weer?)
35dgn, 35dgn, 55dgn, 55 dgn, 90dgn, 90dgn en zwanger

Aantal dagen tussen ongesteldheid na mijn bevalling:
28dgn na bevalling vbloedverlies (lochia)
28dgn later ook bloedverlies (lochia)
7mdn na bevalling ongesteld
8mnd na bevalling ongesteld
nu is het 9mnd 1,5 week na de bevalling en nog niet ongesteld.

gister ineens trek in negenzoenen ook al had ik net lunch op en avonds helemaal geen zin in avondeten, en middags moe, wel genoeg energie maar tegelijkeritjd moe.

afwachten maar, misselijkheid is al bijna 3 weken en niet echt verandert, voel mij verder echt niet ziek.

Terug
Bovenaan