en nu?

gisteren bij de dokter geweest.
deze zegt dat er niks in de weg zit in haar darmpjes.
wij cb weer gebeld en die zegt dat we de voeding maar meer moeten verdunnen.
gelukkig werkt het! ze heeft zichzelf vandaag 2 keer helemaal onder gepoept!

maar verder.........
alicia krijgt steeds meer kracht in haar armen.
en in bed blijft ze ook al niet meer onder het deken.
haar hoofd houd ze nu al keurig rechtop zonder hulp van ons!
en waar wij nu dus totaal niets van begrijpen is dat er al een tandje door komt! ik heb al de afdruk in mijn vinger staan!
het liefst heeft ze de hele dag al de fles in der mond en zit ze er gewoon op te kauwen.

help? moeten we dit afremmen? en hoe dan?

Nee hoor je hoeft en kan inderdaad niks af remmen het is gewoon een vlotte tante!!
Wat dat tandje betreft, er worden ook baby's geboren met een tandje niet vaak maar het gebeurt wel. Als ze er last van heeft, of ze wil gewoon veel bijten zou ik alvast een bijtring aanschaffen!

Groetjes Anne

afremmen zal inderdaad niet lukken. Ze ontwikkelen zich toch in hun eigen tempo.
Als je graag wilt dat ze onder haar deken blijft kun je haar een klein slaapzakje aandoen en dat instoppen onder het matras.

Wij hadden bij ons zoontje een langere maat slaapzak en vouwden die idd om het matrasje aan het voeteneind heen, dan kunnen ze niet omhoog en trappen ze zich ook niet zo snel bloot.

En idd vlot meisje maar zou het lekker zn gang laten gaan, de natuur regelt het allemaal wel.

Fijn dat ze goed gepoept heeft inmiddels,
Geniet lekker van je dametje,

Liefs Marina

Afremmen kan je niet, meid. Als kersverse ouder moet je leren meegaan in het ritme van je kind. Ik zou je ook een slaapzak adviseren en een bijtring. Zoals ik je verhaal lees, zijn dat de 2 dingen waar je kindje behoefte aan heeft.

Succes!

Ingrid

Terug
Bovenaan