en nu?

A

Anoniem

Guest
Ey meiden,

ik heb verschrikkelijke hoofdpijn, en ben echt misselijk, alleen heb ik 2 testen gedaan en zijn negatief ik snap er niets van. dacht eerst gewoon een buikgriepje maar nee ik blijf het houden. moet ik nu nog een test proberen of moet ik met mijn huisarts bellen?

ik weet het gewoon niet meer hoor.

kan iemand mij meschien meer vertellen.

Groetjes

Hai Manch,

Wat ontzettend vervelend zeg!! Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed hoor....Als je het niet vertrouwd dan zou ik zeker de huisarts even bellen of langs gaan, dat kan nooit kwaad! Wanneer was of is je NOD? Misschien test je later wel nog positief.....

Van ontzettende hoofdpijn kan je trouwens ook misselijk worden, heb zelf regelmatig migraine en dat sloopt een mens. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen hoor!

Succes! Liefs Lynn

ja men nod kan ik niet uitrekken ik voel mijn eisprong niet en sins ik gestopt ben met de pil ben ik niet ongesteld geworden dus ik weet het ook niet meer!

Hoe lang ben je al gestopt met de pil, en wanneer was je voor het laatst ongi?
als dat al een hele tijd geleden is zou ik toch maar even naar de HA gaan.

succes....

ben nu bijna 9 weken gelden gestopt en niet ongi geworden..dat is al weer in augustus geweest,ben net terug van huisarts hij zegt nog eens testen en moet morgen bloed laten afnemen. ik zou al eens blij zijn met mijn ongi gewoon eens om uit tellen wanneer ik het vruchtbaars ben maar ja helaas!

Vervelende situatie Manch.
Hopelijk heb je snel een positieve test in je handen en anders dat je ongi snel komt ;-)

Terug
Bovenaan