En nu...............

Hallo,
Ik ben tamara en ben zwanger. Echter was dit niet gepland. Ik heb nl een spiraal. Na veel vage klachten toch maar eens een test gedaan en wat blijkt ik ben zwanger.
Niet dat ik niet blij ben hoor, maar het is nog heel pril een week of vier nu en er kan nog van alles mis gaan. Gisteren bij de gyn. geweest en een echo gehad. Nog niets te zien, maar volgende week dinsdag terug komen. Ze heeft wel meteen het spiraal weggehaald. Zij vertelde mij dat nu het spannendse moment is om te zien of er een natuurlijke arbortus komt of misschien zelfs een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Kennen jullie misschien mensen in je omgeving die ook zwanger zijn geraakt ondanks anti conceptie, want hier is bijna niets over te vinden op het o zo grote internet.
Ik hoor graag eens van jullie.
Groet tamara
 
heb geen ervaring met zwanger ondanks een spiraal, wel ondanks de pil. Mijn oudste is nu 10 en ben zwanger geraakt tijdens gebruik van de pil. Ik weet wel dat het kan met een spiraal, maar de kans wel heel klein is en als het dan toch gebeurd dat het goed gaat. Heel veel succes in deze onzekere tijd
 
Hoi,jemig zeg da's echt een kleine kans volgens mij,ik ken wel iemand met 6 kinderen,die een paar keer door anticonceptie heen zwanger is geworden. Ze heeft echter door omstandigheden niet alle kids thuis. Het lijkt me moeilijk allemaal tegelijk.Maar ik heb ook een kennis met 5 kids waarvan een baby tweeling en die doen het harstikke goed.Wel heb ik idd ook gehoord dat zwangerschap tijdens spiraal/pilgebruik een paar risico's heeft die jij al benoemd. Hopelijk maak je je iig niet te druk,das ook niet goed namelijk,ok?
 
Tja.... geen anticonceptie is 100% veilig, dus wie vrijt met spiraal kan toch zwanger raken al is die kans wel heel erg klein. Je moet het maar zo zien: dit kindje moest er hoe dan ook komen, ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je er ook van kan gaan genieten.

Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan