En nu?

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen een test gedaan van CB, kwam heel hard 'Niet zwanger' uit. Vandaag is het 2 dagen na mijn NOD. Ik had 25 febr. een positieve ovulatietest dus mijn eisprong zou dan 25 of 26 febr. moeten zijn. Hoelang kan een menstruatie uiterlijk duren na een positieve ovulatietest? Het gebeurd inderdaad wel eens dat iemand een wat langere cyclus heeft, maar omdat ik die positieve ovulatietest heb gehad lijkt me dat ik deze week toch ongesteld zou moeten worden.
Ben zo bang dat het een valse positieve ovulatietest is geweest en dat ik nu weer naar een gigantisch lange cyclus toe werk…(vorige was 71 dagen)
Als ik dit weekend niet ongesteld zou zijn, zou er iets niet kloppen lijkt me?

Nu wil ik na die negatieve test van vanmorgen ook gewoon ongesteld worden.

Liefs

Balen zeg! Kan het me goed voorstellen dat je nu dan ook maar ongesteld wilt worden.
Ik zou ook denken dit weekend, maar aan de andere kant als je er zo mee bezig bent, kan dat ook invloed hebben op je lichaam waardoor je niet ongesteld wordt.

Sterkte met afwachten...

Wat vervelend! Vorige cyclus was ik 8 dagen over tijd, voordat ik ongi werd. Snapte er ook niks van en al enkele testen gedaan. Je krijgt toch hoop. Hopelijk heb je te vroeg getest. Veel succes!

Ik heb afgelopen maand precies het zelfde gehad.
Had en positieve ovulatie test en werd 2 weken later dus niet ongesteld...maar ook geen positieve zwangerschapstest. Uiteindelijk 5 dagen later wel.
Blijkbaar kan de tijd tussen je eisprong en menstruatie toch verschillen. Want ik las overal dat deze bijna altijd 14 dagen is.
Sterkte met afwachten!

Ja ik testte positief met de ovu test maar 9 dagen later was de eisprong pas.

Mijn ervaring is dus dat de ovu NIET 24 a 36u voor je ei springt en dat die ovus te gevoellig zijn.

Ik tempte erbij vandaar de zekerheid.

Terug
Bovenaan