en nu??

Hoi allemaal,

Ik had nooit gedacht dat ik hier ooit iets zou schrijven, zeker omdat wij al gezegend zijn met een prachtige zoon van 3,5 jaar oud.
Maar toch.....in september 2013 hebben we gehoord dat ik PCOS heb, zelf heb ik altijd al het idee gehad omdat al vanaf mijn pubertijd mijn menstruatie onregelmatig is geweest en in 2011 en 2012 en nu ook 2013 ben ik gemiddeld 4/5 keer ongesteld geweest.
Volgende week hebben wij een afspraak in het ziekenhuis om te kijken wat we gaan doen.
Ik heb veel gelezen over de mogelijkheden met Clomid, ik hoop er het beste van...

Misschien zul je denken waarom? je hebt toch al een kindje... Ja dat is waar maar ons 1e kindje is een geluk bij een ongeluk en wij kwamen er bij 18 weken achter dat ik in verwachting was. Alles is heel snel gegaan. Graag zou ik alles nog een keertje mee willen maken en dan nu bewust. Ook wil ik het nog niet uit mn hoofd zetten dat het misschien bij 1 kindje blijft, ik wil gaan voor nog een brusje.

Dank je wel voor het lezen.

xx

Hey hallo welkom :)

Ik mag je de hand schudden (al wist ik voor mijn eerste al dat ik PCOS had) ik ben dus ook inmiddels 3,5 jaar bezig voor een tweede en zit nu in de IUI...

Ben ik net mee begonnen trouwens dus heb eerder clomid gehad...hopelijk is dat voor jou DE uitkomst voor mij helaas niet...

Net als jij heb ik een dochtertje gekregen op de natuurlijke onverwachte manier, inmiddels is Jill bijna 7 :)

Dus ik snap heeeel goed dat je nog een tweede wil hoor!

Ik wens je enorm veel succes en nogmaals mensen om me heen met clomid waren al de eerste ronde of maximaal derde ronde zwanger helaas heeft dat voor mij na 12 rondes nog geen effect gehad dus daarom ben ik nu in mijn 1e ronde IUI...

Groetjes,

Annemarie

Hier ook al een onverwachte kindje. Onze dochter is bijna 3, maar dat zij er is maakt de wens om een tweede echt niet minder. En ook ik had niet verwacht hier te komen. Ik heb wel een regelmatige cyclus, maar bij ons ligt het aan het slechte zaad van mijn man. Wij blijken ook héééél veel geluk gehad te hebben, zonder dat we het door hadden.

Een goede vriendin van mij heeft wel pcos en is nu in de 2e ronde Clomid zwanger! Dus het kan heel goed werken. Spannend hoor die afspraak in het ziekenhuis. Succes!

Hoihoi en welkom,

Hier hetzelfde verhaal. Begrijp je situatie volledig. Ook al heb je al een kindje dan is de wens voor een tweede net zo groot, denk ik. Mijn dochter was er ook meteen en op natuurlijke wijze. Inmiddels al 2,5 jaar en 7 rondes Clomid verder voor de tweede. Ik hoopd at het voor jou het middel is! Voor ons totnutoe niet maar zoals annemarie schrijft, ik ken best veel mensen die er wel zwanger van zijn geraakt en dan inderdaad vaak binnen de 3 rondes. Veel succes!

Ik wist ook voor de eerste al dat ik pcos had. Eerste was na 7 rondes clomid gelukt, 2e kindje 1 rondje clomid. We waren snel weer begonnen met als resultaat dat er maar 14 maanden tussen zit. Wat wij overigens helemaal fantastisch vinden. Puur geluk gehad. Nu zijn we bezig voor een 3e kindje. 2 rondes clomid gehad en nu 2 rondes tamoxifen. Ik kreeg heel erg last van bijwerkingen bij de clomid deze keren. Bij de jongens had ik er minder last van. Succes. Pcos is het eind van de wereld gelukkig niet.

Ook herkenbaar. Wij zijn voor ons eerste kindje 1,5 jaar bezig geweest en nu al weer 2,5 jaar voor de tweede. Je zet het niet zo maar uit je hoofd.

Bij ons geen één aanwijsbare reden, maar een combinatie van matig zaad, een lage hormoonspiegel bij mij, te korte cycli. Op zich allemaal geen reden om het niet te kunnen worden, maar blijkbaar bij elkaar wel.
We hebben nu de 5e IUI gehad. Hierna nog 1 poging mogelijk en dan evt. IVF.

Sterkte. Ik hoop dat Clomid voor je helpt.
Wenser

Hoi allemaal,

Iedereen ontzettend bedankt reacties!!! Fijn om te lezen dat je er niet alleen voor staat! En dat het helemaal niet zo gek is,dat de wens voor een 2e net zo groot kan zijn als voor de 1e!

Wij gaan zo richting het ziekenhuis! En zal laten weten wat de uitkomst is.

Xx

Terug
Bovenaan