En of wonderen bestaan

Het is niet te geloven, medisch niet mogelijk, maar ik ben zwanger!!!!!! Tegen beter weten in een test gedaan en terwijl ik verwachtte het omo-wit te zullen zien, verscheen er een zeer licht streepje. De tweede test vanmorgen met ochtendurine kleurde er vrij snel een een licht maar duidelijk tweede streepje. Ik kan het nog niet bevatten en het is nog zoooooo pril. Ik ben mijn nod nog niet eens gepasseerd. Ik hoop dat het goed nestelt en dat het niet alsnog een ongesteldheid wordt, maar ergens voel ik enorm veel vertrouwen. Dit is zo onwerkelijk. Ik had gehoopt 2014 zwanger af te kunnen sluiten, maar ik mag 2013 zwanger verlaten, wauw. Het moet nog even zinken, maar jeetje wat ben ik blij.

O meiden...ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik dit bericht hier gepost heb. Ik weet hoe dubbel het kan voelen om zo'n bericht te lezen, want je wilt zelf ook dat wonder. Ik hoop dat het jullie ook allemaal gegund is.

Gefeliciteerd meid. Het is je gegund hoor. Lees liever hier een bericht van zwangerschap dan op het andere forum. Hier zijn het echt wondertjes en we weten hier ook allemaal wat wachten is.

Thanks meiden, ben er nog steeds niet van bekomen hoor. Morgen naar de gyn, ik ben benieuwd hoe ze reageert, we zouden morgen onze doorverwijzing krijgen. Nu duimen dat het goed blijft gaan.

Terug
Bovenaan