En ook de 5e was voor niks....

Hoi,
Wilde even kwijt dat ook de 5e IUI mislukt is omdat ik zaterdag weer helemaal keurig op tijd ongesteld ben geworden. Ben niet verdrietig, gewoon jammer, omdat we er toch niks van hadden verwacht. Nu even een paar maanden niks i.v.m. zomerstop in het ziekenhuis en onze vakantie. Daarna 15 september naar de VU voor intake IVF. We zien het wel. Eens komt de dag................. Fijn weekend allemaal! groetjes Noor

Hai Noortje,

Wat een tegenvaller weer. Ik vind dat je er erg rustig en goed op reageert. Wellicht is IUI gewoon niet DE behandeling voor jullie. IVF geeft toch veel meer kansen omdat het bevruchtingsgedeelte voor je wordt gedaan.
Probeer samen te genieten van de rustpauze zodat jullie geestelijk en lichamelijk zometeen helemaal 'in shape' zijn voor de IVF en dat het dan snel raak is!

Dikke
Inge

Hoi,
Ik denk ook dat IUI het niet voor ons is. Eigenlijk denk ik dat al na de eerste keer maar je weet het gewoon niet. Stel nou dat het wel gelukt was en we niet voor IVF zouden hoeven gaan?! Dat zou toch super zijn. Nu heb ik tenminste wel het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben en anders zou ik toch hebben van "stel dat...." En het stomme is dat ik er WEL van overtuigd ben dat IVF gaat lukken (en dat heb ik met IUI nooit gehad). Ben ik dan zo'n koele kikker? Nee toch, maar ik denk dat ik het verdriet alweer een tijdje achter heb gelaten en dat het nieuwe verdriet weer komt als het met IVF ook niet lukt. Maart goed, niet te ver vooruitkijken..........

HI,
Balen zeg!! Ook al had je het verwacht toch blij je stiekem hopen!! Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn.

Gaan jullie nog de 6e iui doen? En waarschijnlijk krijg je 15 sept te horen wanneer jullie kunnen beginnen(ik gok okt) met ivf?. Als onze 1e ivf niet lukt dan zal onze 2e poging gelijk gaan vallen met jullie 1e(ongeveer). Maar ik ga ervan uit dat het meteen raak is en bij jullie natuurlijk ook!!

Ik voel nu ook al dat ik ongi ga   worden.

Ik ga ook nog ff reageren op je ander mail!

doei
M

Nou Noortje als jij een koele kikker bent dan ben ik het ook want ik ben er ook van overtuigd dat het voor ons IVF gaat worden maarja je blijft hopen he.
Ik baal er gewoon enorm van dat wij zoveel vertraging hebben gehad in de IUI behandelingen zodat we er nog zo veel moeten voordat we met IVF kunnen beginnen. (mits het zaad van mijn man weer zo slecht is als de vorige keer dan wordt het meteen IVF)
We moeten maar positief blijven denken en hopen al is het soms erg moeilijk.

lfs inge

Hai meid,

Wat vervelend voor jullie, zeg! Tja, ik weet eigelijk niet goed wat ik nog moet zeggen.
Alleen dat ik precies weet hoe het voelt. Ik ga weer keihard voor jullie duimen!

Meid, geniet van jullie vakantie!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan