En ook deze is dus weer heel anders

A

Anoniem

Guest
Ieder kind is anders, en met 4 kids heb je toch wel wat vergelijkingsmateriaal. Maar onze jongste prul is ook heel anders.
Ze is nu een beetje eenkennig aan het worden. Dat heb ik met de oudste drie nooit gehad, dus ik was toch wel wat verbaasd. Vorige week was er een vriendin van mij en onze kleine meid ging huilen toen ze bij haar in de box keek. En gisteren zat ons meisje op schoot bij haar tante, daarw as niets mis mee, totdat ik de kamer uitliep. Brullen. Echt helemaal nieuw voor mij.

Eigenlijk vond ik het wel grappig om te zien. (Heb mijn kleine meisje maar even bij papa op schoot gezet, want ik moest toch echt even de kamer uit)

Miep

Hoi Miep

Ja inderdaad met 4 kids heb je veel vergelijkingsmateriaal

Ikzelf heb er ook 4 (meisje 10, jongen en meisje 7, en jongen 8,5 maand) maar elk kind is weer een eigen ikje

Ik heb bij onze jongste spruit nog niet echt iets van eenkennigheid kunnen ontdekken, maar weet eigenlijk ook niet meer met welke leeftijd dat zon beetje komt

Bij een van de tweeling weet ik nog wel dat ze als er iemand anders bij was, ze helemaal haar mond dicht hield

Ze praate dan niet en maakte geen geluidjes....ook wilde ze de fles dan niet drinken

En bij iemand op schoot leverde altijd een krijspartij op

De andere 2 hebben dat niet zo erg gehad, de oudste wilde alleen niet alleen in de box ofzo blijven als ik even de kamer uit moest en haar alleen moest later voor de wc ofzo

Maar was er iemand anders in de kamer, maakte niet uit wie dan was het goed

Jesse is tot nu toe nog een allermansvriendje....al heeft hij wel een heel sterke eigen wil

Als hij s'avonds of snachts wakker word dan is het alleen mama die hem stil kan krijgen en niemand anders en das wel eens heel frustrerend

Maar wat we ook proberen alleen ik krijg hem dan stil....

Of hoort dat ook bij eenkennig zijn?

groetjes Xennah

Terug
Bovenaan