En ook hier...

gaat het heeeeel hard met alle ontwikkelingen!

Ze is nu een paar dagen niet heel erg ´gezellig´ dit komt waarschijnlijk door een sprongetje (volgens het oei, ik groei boek) en haar boventandjes staan op doorbreken.
Verder kruipt ze al keihard door heel het huis heen, staat ze overal tegenaan en zijn we vandaag voor het eerst wezen fietsen en ze vond het fantastisch!!!
Ze kan al in haar handjes klappen en kiekeboe doet ze door haar hoofd op haar schouder te leggen, zo schattig.

en wat iedereen ook zegt en wij hier thuis ook, het gaat echt sooooooo snel.
nog iets meer dan 3 maanden en dan vieren we haar 1ste verjaardag?!!!

Klein voordeel van dit sprongetje is dat ze nu erg aan mij hangt en ze heel veel wil kroelen en kusjes wil geven :)))

Hahaha mooi voordeel van het sprongetje! lekker knuffelen met je meisje!

en idd het gaat allemaal zooo snel!! jorn is bijna 7 maanden... en ik vind de tijd vliegen!

Super trouwens dat ze zo rondkruipt en ooveral tegenaan staat! dat heeft toch ook wel weer wat he??

Hoe ging het fietsen?? Vond ze het leuk???

Liefs

fietsen vond ze fantastisch!! maar echt maar 5 minuutjes, daarna was ze het zat en heel moe.

Het heerlijk als je meisje so voort beweeg, maar niks is meer veilig in huis en met de rust is het ook gedaan hahaha

Kijk das nog eens een mooi voordeel van zo'n sprongetje poog zo gaaf als ze heel het huis doorkruipen hihi gezellig. En fietsen in het Spaanse land kijken ze daar niet raar op? Want dat zien ze niet veel hè.....denk ik
Fijn dat het kzo goed gaat met je meisje

Liefs Louise

Leuk he kiekeboe spelen. Hier doet meneer een knuffel of spuugdoekje voor zijn gezicht (nou ja oogjes hahahaha) en dan 1, 2 kiekeboe. Hij heeft er zo'n lol om. Sprongetjes doen we hier niet aan hahahahaha. Ik heb daar niks mee. Ik kan niet zeggen dat hij om de zoveel weken ineens iets kan of vervelend is. Maar dat zal wel aan mij liggen. Geniet lekker van je meisje. Hier is het geen weer meer om te fietsen. En ik heb nog niet eens een fiets hahahaha.

@supertje hier precies hetzelfde. ik heb wel het boek van oei ik groei omdat mijn vriend hem mee genomen had van zijn werk 1,5 jaar geleden. maar juist wanneer dat in dat boek staat dat ze het zonnetje in huis hoort te zijn is zij erg vervelend.
nou weet ik niet of je naar de geboren of gecorrigeerde leeftijd moet kijken maar toch. de ontwikkelingen die ze dan zou moeten doormaken doet ze totaal niet.

alicia vind fietsen ook heerlijk

Terug
Bovenaan