en ook ik aan de voorween

Ik word al een paar nachten achtereen regelmatig wakker van een 'zeurende' pijn in mn onderrug maar vanmorgen zeurde het naar pijn en terug.
Ik dacht in eerste instantie WTF maar zodra ik echt wakker was, bedacht ik me dat dit dus voorween zijn! Met dank aan de 'voorlichting' van jullie op t forum bleef ik verbazingwekkend rustig, en t was ook zo, na een 3 kwartiertjes weer over.
Aan de ene kant vind ik het allemaal doodeng, hij moet echt nog ff blijven zitten, maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij mee ofzo.
Ik ben nu trouwens 35+4 (1ste)en de kleine is al volledig ingedaalsd en ligt 'vast' dat was al met 33+5, dus vandaar dat ik zoiets heb van lekker blijven zitten schatje, je moet iig nog 2 weken...
Duss, ik ga vanmiddag maar ff het bed opmaken met zeiltje enzo, just in case :)
Ik wilde het gewoon ff met jullie allemaal delen!

Liefs Gwendolyn

He Gwendolyn, is dit je eerste? Want dan kan het namelijk lang aanzeuren (sorry... wil je niet 'lekker' maken).
Maar goed, een zeiltje is idd wel handig... je weet maar nooit ;-)

Hoe dan ook, ik hoop dat die rottige voorweeen lekker wegblijven en dat je ukkie nog even een paar weekjes daar blijft waar 'ie nu zit!

welkom bij de zeur club!haha pfffffff,ik word er gek van onderhand,ik heb het nu ook weer!
Maar idd die kleine van jou moet nog ff binnenblijven,ik hoop voor je dat het niet de hele tijd zo zeurt,zoals bij mij[begon rond 35 weken!]
Maar ja het hoort erbij he!
groetjes

hee Gwendolyn,

ahh rot gevoel die voorweeen he?!
ik hoop zo dat het je zoveel mogelijk gespaard wordt!
die kleine moet idd nog even blijven zitten.
maar idd een zijltje kan nooit geen kwaad..just in case ;-)
liefs

Hey!
Ja, het is idd mn eerste en ik heb verder niemand om me heen met kleintjes of die zwanger zijn. Ik lees daarom altijd errug geintresseerd mee hier op het forum :)
Ik weet dat t niet wil zeggen dat ons pindaatje eerder komt, maar de VK begon er de vorige keer zelf over. Dus vandaar het redelijk angstige gedeelte...
Maar goed, afgelopen nacht is het rustig gebleven (wel liggen malen over van alles) dus we zien wel.

Terug
Bovenaan