en ook ik ben bijna mama!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Morgenvroeg om kwart voor 8 moet ik in het ziekenhuis zijn omdat ze de bevalling in gaan leiden!!!   Joehoe!!!!   Eindelijk !!!!   Met 42 weken zwanger zijn is voor mij dan eindelijk het einde in zicht!!! Vandaag heeft de gyn een ctg en echo gemaakt. Alles zag er nog goed uit en ons kleine mensje doet het nog steeds heel erg goed. Ook hij heeft geprobeerd om me te strippen, maar dat lukte wederom niet, alles zat nog dicht.
Dus vandaag veel geregeld, je moet wel oppas hebben voor 4 kinderen en een logeeradres. Maar alles is geregeld, en morgen om kwart over 7 stap ik dus in de euto, en ga naar het ziekenhuis om een kindje te krijgen als alles goed mag gaan!!!

Liefs Hilma.

Hee lieve Hilma,
Ik schrijf net op de overtijd club dat ik zo hoop dat je was bevallen..
Maar morgen is het dan zover, ik ben zo blij voor je dat het er bijna opzit!!
Ik heb vaak aan je gedacht de afgelopen week, 21 december zou ook mijn uiterlijke datum zijn. Het is de donkerste dag van het jaar, en daarom ook "de dag van het licht" Vanaf zaterdag gaan de dagen weer lengen, dat vond ik wel heel mooi aan 21 december!
Heel veel suc6 morgen, ik ben heel benieuwd wat jullie krijgen! Geniet van die prachtige momenten, het is toch zo bijzonder om een kindje te mogen krijgen!
Heel veel liefs van Soela

Hierbij wens ik je morgen heeeeel veeeel succes!!!
Nu nog even genieten van alle bewegingen ed.
En dan morgen "fris" de bevalling in.
Zijn alle logeeradressen al geregeld. En ik dacht dat ik snel iets moest regelen. Dat was maar voor 1 kind hihihihih

We horen graag snel van je

Liefs en sterkte Bertine

WOOHOO, wat een goed nieuws!!!
Ik zat ook al aan je te denken en ben blij dat het nu echt voor je gaat gebeuren.
Ik ben heeeel benieuwd hoe het allemaal gaat morgen, dus hoop dat je je gauw weer lekker genoeg voelt om ons bij te praten

Héél veel succes morgen!!

Liefs, Lotte

Hoi Hilma

Eindelijk gaat het gebeuren!!
Meid heel veel succes morgen.
En we zijn razend benieuwd wat het wordt!
Zet hem op en dat alles goed mag verlopen.

Veel liefs Cindy

Heel veel succes morgen!
Ik hoop dat  de bevalling  voorspoedig verloopt en dat ook jij met de kerst van je kleine kan genieten!!

/>

Fijn hoor meid, dat je morgen wordt "verlost".
Ik wens je een voorspoedige bevalling. Hoop dat je snel je kindje in je armen kunt nemen.
Ben natuurlijk super benieuwd dus laat snel wat van je horen (als je daartoe in staat bent natuurlijk)

Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan