en ook ronde 9 was niet de ronde voor ons ...................... (nieuwe NOD)

A

Anoniem

Guest
Helaas, het is weer zo ver.
De voortekenen van mijn ongi zijn weer gekomen.
Deze ronde maar weer verder gaan met tempen en ov-testen.
We proberen gewoon alles, zodat we over een maand of 2/3 naar de huisarts kunnen gaan, en ook echt kunnen laten zien dat we alles hebben geprobeerd.
Dus nu een nieuwe NOD 20 oktober, ronde 10.
Midden in de herfstvakantie, kan ik weer fijn de hele week thuis zitten, mezelf opvreten om alles wat ik voel en geen afleiding om mezelf bezig te houden.
Sorry, maar ik voel me echt vreselijk ***. Maar hopelijk is dat morgen weer over en gaan we er weer met frisse moed tegenaan.

Groetjes Ukkepuk

quote: Ukkepuk24 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2005 21:41:09'));

Helaas, het is weer zo ver.
De voortekenen van mijn ongi zijn weer gekomen.
Deze ronde maar weer verder gaan met tempen en ov-testen.
We proberen gewoon alles, zodat we over een maand of 2/3 naar de huisarts kunnen gaan, en ook echt kunnen laten zien dat we alles hebben geprobeerd.
Dus nu een nieuwe NOD 20 oktober, ronde 10.
Midden in de herfstvakantie, kan ik weer fijn de hele week thuis zitten, mezelf opvreten om alles wat ik voel en geen afleiding om mezelf bezig te houden.
Sorry, maar ik voel me echt vreselijk ***. Maar hopelijk is dat morgen weer over en gaan we er weer met frisse moed tegenaan.

Groetjes Ukkepuk

Hoi Ukkepuk,
Ik voel me een beetje lotgenoot. Ook bij mij kondigen de duivels zich al weer aan. Mijn nieuwe NOD zal 21  oktober worden. Wij  hebben begin van dit jaar besloten dat er een derde kindje welkom is dus het is voor ons ook ronde tien. Al moet ik er wel bij zeggen dat we in het begin nog niet zo heel actief en gericht aan het klussen waren. Sinds ik in juli drie daagjes zwanger ben geweest voordat het al misging wil ik wel heel graag zwanger worden. En merk ik dat ik ook echt teleurgesteld ben als het weer niet gelukt is.
Voor ons in ieder geval geen mmm. We hebben twee zoontjes en hebben besloten als het daar bij blijft we daar ook vrede mee kunnen hebben.
Baal maar even flink, zal ik dat ook doen. Enne in de herfstvakantie kunnen we steun hebben aan elkaar.
Groetjes Juup

Balen Ukkepuk...
Vraag me wel es af of onze kindjes ooit zullen beseffen hoe hard wij ouders naar ze verlangd hebben.
Geef de moed niet op moppie. Ga lekker shoppen of trakteer jezelf op een grote doos bonbonnetjes.

Liefs, TeHa

Terug
Bovenaan