en ook weer alles goed

hallo!!

nadat ik ( nog steeds) flinke buikpijn had/ heb was ik blij dat ik ma.naar de vk kon. daar maakte ze een echo om te kijken of alles goed was! en ja dat was het. ik heb gewoon heel erg last van het groeien en dat kan flink buikpijn geven.
gisteren ben ik met mijn ouders een pretecho gaan doen. Dit was ook zoo leuk. nu al eigenwijs want het wilde zijn/haar gezichtje niet goed laten zien!
Ze kon al zien wat het ging worden maar dat wilde ik niet weten.. maar wie weet wel met de 20 wk echo... ben er zo erg mee bezig deze keer!!

Valt me op dat veel mensen die een meisje hebben nu een jongen krijgen en andersom, ben benieuwd hoor!!

Verder alles oke hier!!! Iedereen nog aan het genieten??
x

jhaa ik geniet steeds meer,maar aan de andere kant maak ik me ook nog steeds zorgen,vooral op de dagen dat ik de kleine niet voel,maar dat schijnt normaal te zijn.
Ik heb ook nog steeds buikpijn,het is groeipijn ,bandenpijn,de baby groeit in deze maanden het hartst,en ik heb ook nog vreselijk veel last van maagzuur,ik heb een drankje van de gyn gehad maar helpt ook niet bah bah echt een rot gevoel.
Ja jij bent een van de weinige die het geslacht niet wilt weten,de meeste hier willen het weten.
Leuk voor je dat je nu al zo,n eigenwijs kindje hebt dat beloofd wat!
groetjes
19weken vandaag

Heerlijk, fijn dat alles er zo goed uitziet!

Hier ook flink aan het genieten. Ondanks de pijn die ik s avonds aan mijn buik heb... Mij hoor je (voorlopig) nog niet klagen!

Liefs, Nicole

Terug
Bovenaan