En ook wij zijn voor het eerst gaan fietsen!!!

A

Anoniem

Guest
Was hier best lekker weer nog gisterenavond, en dachten nu gaan we es lekker een stukje fietsen. Rik vond het maar wat spannend!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

hey Sas,
leuke foto's hoor en gezellig zo saampjes op de fiets hé?
Maakt het fietsen ineens weer leuk! Miijn fiets wist niet wat ie overkwam, word ineens weer volop gebruikt! haha..

Gr. Sas.

Hey Sas,

Nou mijn fiets en mijn KONT wisten niet wat ie overkwamen!!!
Jezus heb al gelijk zadelpijn!!!
Maar was wel genieten. NU op naar het echte goede weer!!

Hoe gaat ie nu met jou meid?

X Saskia

Hoi Saskia,

wat een leuke foto's. Wat zit Rik heerlijk op de fiets zo. Hier zijn we ook al aan het fietsen geslagen. Ik ga op zolder maar eens zoeken of ik de regenponcho's nog kan vinden en anders koop ik even een andere voor Stijn. Heerlijk hoor.

Groetjes van marloes

Hoi Marloes!!

Ik vind fietsen idd veel leuker geworden nu. Behalve de snottebellen die van Rik zijn gezicht druipen hahahaha. En ik was een zakdoek vergeten!!! Dus volgende keer weet ik wat ik niet moet vergeten!!

Hoe gaat ie verder met je meis?

X Saskia

Hoi Saskia,

het gaat eigenlijk heel goed met me. Gelukkig wel. Ik heb nog wel dagen dat het niet wil maar over het algemeen gaat het steeds beter.

Heerlijk he al die snottebellen. Ik heb zakdoeken in mijn jaszak, in mijn tas, in het netje van de wandelwagen, in het zakje van d buggy, in de luiertas eigenlijk ovral. Na drie kinderen ben ik eindelijk zover dat ik ze niet meer vergeet.

Ik vind het zo genieten als Stijn zo blij op de fets zit. En dan thuiskomen met heerlijke rode wangetjes. Dan wil hij ook altijd bij me drinken om daarna voldaan in slaap te   vallen.

Groetjes van Marloes

hoi Saskia,
tja het gaat opzich steeds iets beter, mis nog wel de energie om dingen te ondernemen enzo, wil bijv ook al de hele week ff een verhaaltje en foto op het forum doen over onze vakantie, maar vind er bijna geen energie voor...
Ben nu ook weer  begonnen met het opbouwen van het werk, valt niet altijd mee, want werk in de kinderopvang en kreeg gelijk al de eerste x    een vraag van een kindje waar mn baby uit de buik was, dus tja das wel ff confronterend, maar opzich wel heel lief.
Heb mn kids en collega's gemist, dus dat is wel weer leuk om er te zijn.

Met Rik alles goed? Met Jelte wel, heeft nu wel ff een periode dat ie zich niet lang zelf kan vermaken en bij ons wil zijn.  Verder is het een scheet en na zon ervaring lijken we nog wel dubbel van em te genieten.

liefs Sas.

Terug
Bovenaan