En op naar ronde 14.... jammer

A

Anoniem

Guest
Haai dames allemaal,

Was even weg geweest, de vaak voorkomende cliché: te veel mee bezig geweest en eerlijk gezegd vind ik dat dit forum niet echt lekker loopt. Ik heb nog wel vaak mee gelezen, en soms eens geantwoord...
Dus ik dacht deze keer, als ik nu eens heel rustig ben, niet temperaturen, geen ovulatietesten, gewoon op het gevoel (en mijn eigen cervixslijmwaarnemingen),... ondertussen ken ik mijn cyclus nu toch al... Normaal gezien heb ik vanaf dag 6 of 8 na mijn ovulatie altijd bruin- en bloedverlies. Deze keer was dat dus niet zo... en ik voel me de hele tijd misselijk en soms heb ik steken in mijn beide borsten... Ik wist niet dat ik ook dit kon hebben als premenstruele tekenen, want vanmorgen op dag 10 dus bloedverlies, niet veel maar ze komen er dus aan, dorie!!!

Bah, ik ben weer een beetje teleurgesteld, zie het niet meer gebeuren. Ik vind gewoon dat die cyclussen ook zo lang duren (maar 35 dagen, sorry voor diegenen die langere hebben...)...
Gewoon even een dipje.

Gaat zo weer over...
Iedereen nog veel succes en veel liefs,

Erika

He Erika,

Wat is het toch elke keer weer KL*** als de rode duivels weer binnen treden.....Ik kan er dan ook wel weer om janken, dus je dippie is te verklaren en dat mag best.

Je denkt een keer......laat ik alles maar liggen en laat ik er maar minder mee bezig zijn.....misschien dan....maar nee.....

Erika, ik wil je vanaf hier een hele dikke knuffel geven.....

Liefs Flower

Hallo Erika,
Ja, het is zeer kl** zoals flower al zegt, iedere keer weer als je ongi er weer aan komt.
Maar je zit op de 10e dag na je ei ?
Zou het dan geen innestelingsbloeding kunnen zijn ????
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik gun het je zo.
Liefs Zoey

Terug
Bovenaan