en, ... op naar ronde 14

A

Anoniem

Guest
getver, wat ben ik het zat om ongesteld te worden, elke maand weer die spanning en stress. nu na 4 dagen overtijd toch weer aan de rooie en een beetje over de "rooie". deze maand ga ik nergens rekening mee houden want we gaan over drie weken naar de gyn, voor de eerste keer. weten jullie wat daar allemaal gebeurd???

ben altijd helemaal ziek als ik on ben, dus lig met een kruik en een laptop aan de bank gekluisterd.

succes met wachten jullie. ik raak verslaaft aan dit forum!!!

gerdine

hoi gerdine

gatver dat is balen, weer die  duivels....
goed dat jullie naar de gyn gaan, hopelijk schiet je daar iets mee op.

hier nog geen nieuws, gisteren negatief getest maar nog niet ongi dus vrijdag maar weer eens proberen.(ondertussen 5 dagen overtijd, hopelijk geen superlange cyclus)
heel veel sterkte enne laat je niet gek maken!!!!!!
liefs mayo

Heej Gerdine,
Net als jij ben ik ook helemaal verslaafd aan dit forum. Ik ben een paar weken geleden ook voor het eerst naar de gyne geweest.(ook ronde 14). Ik kreeg een inw. echo, en heb de week na m'n eisprong bloed moeten laten prikken. Als ik weer ongi ben(nod +/-20maart) moet ik weer bellen voor een nieuwe afspraak. dan krijgen we de uitslagen van de bloedtest en het spermaonderzoek. Wat er verder gaat gebeuren hebben ze wel beschreven voor me maar dat heb ik zelf nog niet meegemaakt. (artikel: wat gebeurd er bij de gynecoloog)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Lastig trouwens dat je zo beroerd bent tijdens je periode. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je snel zwanger bent!!!
liefs Cynthia

he meiden, zit nog steeds met mijn kruikje op de bank, mayo, ga je niet gek maken en niet te veel hopen, want de teleurstelling is dan zo groot en als het wel raak is heb je nog een leven lang om blij te zijn. vorige maand was ik een week overtijd.

eneh dat artikel over bezoek bij de gyn, waar kan ik dat lezen? ben het hele net aan het afspeuren, google is overbezet bij mijn comp. maar ik kan het niet vinden!

spreek jullie wel weer een keer, ben blij dat er meer zijn in ronde 14!! trouwens wij hebben al een zaad onderzoek gedaan, mijn man is gevallen toen hij 3 was en is toen een bal kwijt geraakt. opzich niet verontrustend want er zijn ook zat vrouwen met een eierstok. de uitslag was niet slecht, maar ook niet fantastisch. hoeveelheid e.d. was goed maar de beweeglijkheid iets minder.

groetjes eneh mayo, succes met wachten. zullen we het giuness book bellen voor record lange cyclussen????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heej gerdine
doe maar want dat zal wel gewoon het geval zijn, maar ja ook op de bijsluiter stat dat je voor de zekerheid na 3 dagen nog even moet testen dus ja, dat doen we maar.
maar je hebt wel gelijk ik moet me niet teveel verheugen....
nogmaals succes bij de gyn, veel sterkte tijdens je ongi dagen en ik lees wel hoe het is gegaan
groetjes mayo

heej gerdine
doe maar want dat zal wel gewoon het geval zijn, maar ja ook op de bijsluiter stat dat je voor de zekerheid na 3 dagen nog even moet testen dus ja, dat doen we maar.
nogmaals succes bij de gyn, veel sterkte tijdens je ongi dagen en ik lees wel hoe het is gegaan
groetjes mayo

heej gerdine
groetjes mayo

Terug
Bovenaan