EN?? patricia

A

Anoniem

Guest
Nou patricia was benieuwd of je hier al wat had laten horen en ben je al ongi geworden ??
Hoop het niet !!!
Ik ben beniewd.
Groetjes en iedereen die trouwens wel zwanger is gefeliciteerd he !

Hoi Dion,

Ik ben nog niet ongi!!! Spannend he? Maar ja, zegt nog niks natuurlijk. Als ik van het weekend nog niet ongi ben ga ik testen. Hoop het zo. Heb wel buikpijn, maar ja, dat heb ik al nu 2 weken.

Zeker spannend voel me ook al een aantal dagen niet goed vandaag helemaal niet verschrikkelijk moe, misselijk enz. maar ja duurt nog een paar dagen voor dat het zondag is.
Ik dacht trouwens dat je morgen ging testen?

Twijfel nog, want dat is wel snel, kan wel zonde van de test zijn. En wie weet word ik s'avonds ongi. Spannend he, heb mijn ma aan de telefoon, die vind het nog bijna spannender als mij.

Ze zei dat ze zelfs als sokjes voor me heeft gekocht. Lief he? Wel voorbarig, maar laten we het hopen.

Leuk volgens mij heb je ook goed kontakt met je ouders herken mij zelf hier wel in , mijn moeder informeerd ook elke keer of ik misschien al ongi ben geworden die vind het volgens mij ook erg spannend zij zijn dan ook de enige die het weten.
Spreek mij moeder ook regelmatig woont aan de overkant.
Nou hoor het wel weer ga nu even naar de overkant cd tje brengen groetjes

Helaas Dion,

Had net met tampon getest en daar zat beetje bloed aan. Jammer he, ach ja, volgende keer beter.

Terug
Bovenaan