En Petra, ben je verhuisd ??

Hoi Peet,

Afgelopen weekend was toch je verhuisweekend ? Is het allemaal gelukt ?
Hopelijk vind je nu wat meer tijd om bij je zwangerschap stil te staan.

Groetjes
Bibi

verhuizen in t einbde van je zwangerschap lijkt me een hele onderneming! Heb er echt wel bewondering voor hoor. Ik zou helemaal in de stress schieten, heb t liefste alles ruim van te voren klaar en af.

hey meiden,

Bedankt voor de belangstelling hoor. Ja verhuizen met een dikke buik valt idd niet mee hoor. Daarbij komt dat je helemaal ontheemt bent. Mijn andere 2 kids ook en de kat haha. We waren ff helemaal de weg kwijt en nu begint het langzaam te wennen. Op orde zijn we nog niet helemaal maar ik hoop in de komende 2 weken toch echt alles aan kant te hebben. Ik heb bij vlagen best veel energie voor een hoogzwangere. Maar ik merk dat ik savonds echt op ben. Logisch ook.

De nesteldrang was er weken geleden al en die is nu toegenomen hihi, dus ik wil idd ook snel alles aan kant hebben. Daar wordt hard aan gewerkt. Helaas moet ik voor de zware karwijen op vrienlief wachten en dan zijn we toch veelal afhankelijk van de weekenden. En we waren tussendoor ook nog een weekend weg na de verhuizing dus dat weekend viel af. Maar nu komt er gelukkig snel een einde aan de chaos want rust staat bovenaan mijn lijstje.

De bevalling komt ineens erg dichtbij he meiden. hoever zijn jullie ook alweer? Ik nu 33 weken en 2 dagen. Groetjesssss

Terug
Bovenaan