En rugpijn??

Hey Meiden,

Nog effe een vraagje.
Ik heb ook zo'n rugpijn niet normaal! ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten.
Ik ben receptioniste dus ik zit de hele dag maar het doet zo'n pijn.......
Hebben jullie dit ook??

Liefs Zonnetje

toen ik 16weken zwanger was had ik echt heftige rugpijn..toen dachten ze dat het een hernia was..achteraf blijkt dat het gewoon heftige bekkenklachten zijn/waren en met wat hulp van de fysio kwam ik hier vanaf..naja van de rugpijn! die komt af en toe wel terug maar verdwijnt ook weer.
groetjes kim 24wkn zwanger

ai, Naar de dokter! Kan idd je bekken zijn en het allerslechtste wat je kunt dan kunt doen is zitten!
Een fysio kan je oefeningen en tips geven. Een tip die ik je vast kan geven, wissel af. Ga af en toe even een stukje lopen of staan. Probeer thuis ook te liggen, staan, zitten en lopen. Niks te lang achter elkaar doen, ook niet te lang liggen..
Succes en serieus nemen he!

x Taraneh

idd net wat Taraneh zegt,het klinkt als bekkenpijn,ik heb het namenlijk ook,en het komt van m,n bekken af,mij mij helpt plat liggen het best ga voor de zekerheid naar de dokter!
sterkte ermee!
groetjes

Ja ik heb nu ook erg last van mijn rug, ik kan bijna geen trap meer lopen en ik vraag me echt af of het normaal is. Want ik heb wel genoe beweging. Ik look heel veel en volgends de verloskundige zou het dan niet van mijn bekken komen. Dus ik ga denk ik wel snel naar de dokter.

Terug
Bovenaan