en.. slaap tie al door?

die van ons sliep van af zijn zesde week tot elf maanden door en daarna kwam hij elke nacht!
ik ging dan even naar hem toe en gaf hem iets te drinken een aai over zijn bol en hij sliep weer,
dat ging door tot dat hj 20 maanden was, hele slechte moeder volgens consultatie buro, ik werd op gebeld of hij door sliep nee! mevrouw u moet door zetten 20 min laten huilen even naar hem toe net zolang tot hij door slaap. maar ik ik heb mijn moeder instinkt gevolgd en hij slaap nu door sinds 3 weken.... heerlijk.
en laat ze maar lekker kletsen daar op t buro....
 
Een slecht moeder? Waarom? Omdat je hem veiligheid biedt? Tsss....
Bij ons cb zeggen ze, zolang je je er goed bij voelt moet je het doen. Ze geven ons tips, maar zeggen erbij dat dit tips zijn en dat wij ons kind het beste kennen.
 
ze kunnen van alles zeggen maar je moet niks van aantrekken mijn zoon wordt vanddag drie maanden. ieder dag is anders als hij snachts wakker wordt geef ik hem gewoon de fles dan sllaapt hij heerlijk door en wij ook :D
 
laat die mensen van het cb maar kletsen joh. ze hebben altijd wat te zeuren over hoe we met onze kinderen omgaan. ik zeg op het cb altijd ja en amen zodat ze niet kunnen zeuren maar doe in het echt lekker hoe ik vindt dat het goed is. volg je eigen gevoel!
 
haha helemaal geen slechte moeder hoor!
mijn dochter is 4,5 maand en kan het niet over mijn hart verkrijgen haar langer dan 10 minuten te laten huilen. dan ga ik even kijken even knuffelen en weer naar bed.

cb zegt hier ook dat het fout gaat omdat ze overdag niet wil slapen en 's nachts niet ineens door slaapt. maar tussendoor keer wakker word. ja jammer dan? ze is vandaag zomaar ineens na der 1e voeding van 8 uur. nog 4 keer naar bed geweest. en nu slaapt ze ook alweer na een bord pap
 
Terug
Bovenaan