En....start!

A

Anoniem

Guest
Het wachten maar weer...

Gisteren mijn ei gehad, nu erg zere tepels. Heb ik nu voor de derde keer in ruim 2 jaar. Gelukkig niet zo vaak, want het is zooooo irritant! Kan alleen maar een stevige sportbh aan en daar heb ik er maar 1 van!

Maar hier is het wachten dus weer begonnen. Tot 23 november, want dan staat mijn nod gepland. Deze ronde de laatste kans op een zwangerschap zonder hulp, dus toch een beetje spanning extra. Toch reken ik er niet meer op, het is tenslotte al die tijd niet gelukt! Volgende ronde met hulp: eindelijk!

Deze keer zal het wachten snel gaan, want zit op mijn werk midden in de drukke sint periode! Heerlijk om me daar weer op te storten! Gaan de dagen lekker snel voorbij!

Wie zit er nog mee op het o zo vervelende wachtbankje?

Hai lieverd,

Ik miste je al op het forum maar je hebt het gewoon heel druk, lekker hoor!
Is toch wel spannend he, zo de laatste poging zonder hulp?! Ik hoop zooooo voor je dat het raak zal zijn deze ronde. Als iemand het verdient dan ben jij het wel!!! En wie weet, als je het het minste verwacht, de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit! :)

Ik zit nog niet op het wachtbankje, eerst nog even ruim een week aan de klus (ook geen straf) maar ik wil je heel veel succes wensen met wachten en ik ga mijn duimen in de 6de versnelling zetten!

Lieve knuff Lynn.

@ Lynn, heb dit forum ook echt even op een laag pitje gezet. Moet eerlijk zeggen dat het me goed bevalt! Heb bovendien ook niet zoveel te melden de laatste tijd.
Ik kijk al uit naar de 23e!

Liefs daisy

Ik ben er ook! heb maandagavond mijn ei gehad en nu wachten tot eind van deze week... spannend!

Spannend! Jij bent eerder van het bankje af dan ik! Ga voor je duimen!

Spannend! Ook ik zit denk ik op het wachtbankje..... Handig hoor onregelmatige cyclus :-(

Veel succes met wachten en hopelijk een positieve test!

Hoi, zit ook op het wachtbankje.

Mijn NOD is de 25ste van deze maand.
SPANNEND!!

Terug
Bovenaan