EN Teunisbloemolie EN monnikspeper EN Foliumzuur EN snel een maansteen ...........

A

Anoniem

Guest
...................nou als ik dan nog niet ongesteld word, weet ik het ook niet meer. Heb ik er tenminste van alles aan gedaan !!!!!  De maansteen heb ik net besteld bij www.alterpa.nl en ben er incl. verz.kosten 8,30 aan kwijt. Nu afwachten wanneer die komt ......

Vanaf 7 februari geen menstruatie meer gehad, dus dat is nu 9,5 week geleden !!!!

Laten we hopen dat het zal gaan helpen ..........

Groetjes Ellen

Hi Ellen!

Wat vervelend dat je nog steeds op je menstruatie zit te wachten!  Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt en dat je alles wil proberen om het "op te wekken". Van die middeltjes heb ik geen verstand, maar ik hoop voor je dat het werkt! Het moet gewoon!!!

Weet je trouwens hoe het met Famke is? Jouw naam kom ik nog wel regelmatig tegen op het forum, maar ik zie haar er nooit meer.

Met mij gaat het trouwens wel goed. Ik heb allerlei wisselende kwaaltjes en op het moment vooral erg last van vermoeidheid (ik wist niet dat ik zo moe kon zijn...)
Volgende week, 20 april,  krijg ik een echo, dus ik ben daar nu al een beetje nerveus over. Vooral omdat het bij een aantal meiden op het novemberforum al mis bleek te zijn. Het zijn  spannende tijden!

Nou ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt en daarna heel snel zwanger!!    

Groetjes,
Sandra

Hoi Sandra,

Spannend joh volgende week...... maak je niet te zenuwachtig meid, zal vast wel goed zijn. Daar moet je maar vanuit gaan he !!!!!

Ja, bij mij is het nog steeds wachten op een menstruatie ............ maar zoals je las, doe ik er van alles aan om een eisprong/regelmatige cyclus te bevorderen

Wat ik van Famke weet, is dat ze ongesteld is geworden vorige maand en dat ze in een verhuizing zit, dus die is hier op het moment niet zo vaak.

Nou, geniet volgende week van je echo joh, leuk om dat hartje te horen en wat te zien bewegen

Groetjes Ellen

Hoi Ellen en Sandra!!

Ja ik heb net de eerste voorlopige verhuizing achter de rug en in juni is ons nieuwe huisje klaar dus dan moeten we nog een keer, maar.......
Ik ben er nog wel hoor! Toevallig zit ik nu vandaag voor het eerst weer achter de computer en natuurlijk als eerste hier bij dit forum.Hoe gaat het met jullie? Ik vind het altijd weer heerlijk om te lezen, dat iedereen zo met elkaar mee leeft.Ellen nog steeds niet ongi, oh meid wat een onzekerheid he? Normaal zou je eigenlijk niet meer ongi wil worden, want dat is een goed teken, maar nu weet je nog steeds niks.Ik leef echt heel erg met je mee en ik hoop dat al die middeltjes echt z'n werk gaan doen! Zoals ik al had aangegeven...zodra ik dat monnikspeper ben gaan slikken werd ik kort daarop ongi en oja ik draag natuurlijk ook een maansteen. Echt mooi vind ik het niet, maarja je moet er wat voor over hebben toch? Mijn monnikspeper is alweer op, dus ik moet weer eens nieuwe pilletjes gaan halen (wat stinken ze he?bah!) Ik vind ze ook best wel prijzig.

En...Sandra wat leuk om weer eens wat van jou te horen.Ik vind het heel lief van je dat je me nog steeds niet vergeten bent, echt gewedig! Hoe gaat het met je? Is je buikje al een beetje aan het groeien? Hoe ver ben je ondertussen? Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden! En heel veel geluk de komende mooie tijd! Geniet ervan 20 april!

Ellen, ik hoop dat het geluk snel naar jou kant vliegt en dan maar weer met vol goede moed verder!!!!!!! Ik duim heel veel voor jou en een piepklein beetje voor mezelf(hihi)!!!!!
(mijn NOD (ben toch maar even van 28 dgn uitgegaan, want dit is nu de 2e ronde, ook al was ik nu 3 weken overtijd(zal vast komen door stoppen met de pil?) is nu 26 april)

Tot gauw!!!!

Liefs Famke

Hee Famke,

Wat leuk om weer wat van je te lezen joh :)
Druk allemaal he met die verhuizing ........ maare volgende week er lekker een weekendje ertussen uit he, lekker joh en in een heeeeeeeeeeeeeele mooie omgeving      .... hahahaha

Nou ik vind het leuk dat je voor me duimt, maare duim voor jezelf ook maar net zo hard hoor !!!!!!!! Doe ik het ook voor je hihi.
Succes er maar weer mee he en spreek je snel weer.

Groetjes Ellen

Heee Ellen!!

Beetje laat maar ik wilde je toch nog even bedanken voor je antwoord!
Wat goed dat je dat nog weet joh, dat weekendje zutphen in een prachtige(!!)! omgeving! Lief van je!
Nog steeds geen veranderingen? Ik heb nu trouwens monnikspeper in druppeltjesvorm besteld, iets goedkoper ook.

Tot hoors he!!!!

Liefs,
Famke

Terug
Bovenaan