Hoi Ellen en Sandra!!
Ja ik heb net de eerste voorlopige verhuizing achter de rug en in juni is ons nieuwe huisje klaar dus dan moeten we nog een keer, maar.......
Ik ben er nog wel hoor! Toevallig zit ik nu vandaag voor het eerst weer achter de computer en natuurlijk als eerste hier bij dit forum.Hoe gaat het met jullie? Ik vind het altijd weer heerlijk om te lezen, dat iedereen zo met elkaar mee leeft.Ellen nog steeds niet ongi, oh meid wat een onzekerheid he? Normaal zou je eigenlijk niet meer ongi wil worden, want dat is een goed teken, maar nu weet je nog steeds niks.Ik leef echt heel erg met je mee en ik hoop dat al die middeltjes echt z'n werk gaan doen! Zoals ik al had aangegeven...zodra ik dat monnikspeper ben gaan slikken werd ik kort daarop ongi en oja ik draag natuurlijk ook een maansteen. Echt mooi vind ik het niet, maarja je moet er wat voor over hebben toch? Mijn monnikspeper is alweer op, dus ik moet weer eens nieuwe pilletjes gaan halen (wat stinken ze he?bah!) Ik vind ze ook best wel prijzig.
En...Sandra wat leuk om weer eens wat van jou te horen.Ik vind het heel lief van je dat je me nog steeds niet vergeten bent, echt gewedig! Hoe gaat het met je? Is je buikje al een beetje aan het groeien? Hoe ver ben je ondertussen? Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden! En heel veel geluk de komende mooie tijd! Geniet ervan 20 april!
Ellen, ik hoop dat het geluk snel naar jou kant vliegt en dan maar weer met vol goede moed verder!!!!!!! Ik duim heel veel voor jou en een piepklein beetje voor mezelf(hihi)!!!!!
(mijn NOD (ben toch maar even van 28 dgn uitgegaan, want dit is nu de 2e ronde, ook al was ik nu 3 weken overtijd(zal vast komen door stoppen met de pil?) is nu 26 april)
Tot gauw!!!!
Liefs Famke