En toen ging het ff anders....

Hallo Dames,

Hoe mooi mijn hele zwangerschap de afgelopen maanden ging hoe aan het sukkelen ben ik nu geraakt.
Laatst had ik al dat ik een groei echo moest maken omdat ze de kleine niet goed konden voelen.
De eerste keer lag die precies op koers.
Bij de 2de keer kregen we te horen dat zijn buikje en benen boven gemiddeld lagen.
Kon geen kwaad maar dat het kindje zwaarder zou zijn als verwacht werd was duidelijk.

Nu ging ik gisteren op controle bij de vk.
Was mijn bloeddruk te HOOG! en hebben ze suiker gevonden in mijn urine. GVD!
Ik schrok echt, zat ik daar met mijn goede bedoelingen.
Nu moet ik om de 3 dagen terug komen om alles te laten testen.
Nu net dat ik op het eind ben en aan het begin van mijn verlof, dat ik nog ff wil genieten...krijgen we dit.
Is niet fijn.

Komt er ook nog bij dat ik het tunnelsyndroom heb?
Jullie daar ook last van...

Kortom teleurgesteld en maar hopen dat de kleine het nog fijn bij me vind en nog even wil blijven zitten en dat we niet al te rare capriolen uit te hoeven halen.

Pfffff.....

tunnelsyndroom?

ik heb ook een of ander syndroom, geen idee meer hoe het heet maar mijn vingers (3 van elke hand) heb ik vaak tintelingen, dat ze slapen dat komt door het vocht.
geen idee hoe dat heet

maar echt balen sens... pffff daar zit je niet op te wachten en het klote is, tegen een hoge bloeddruk is weinig te doen.
veel water drinken, weinig zout en jezelf HEEL RUSTIG HOUDEN...

sterkte meid

He wat jammer inderdaad, dan ineens is het onbezorgde ervanaf he! Nou probeer je idd. rustig te houden en op je voeding te letten. Suiker in je urine betekent dat zwangerschapssuiker of zwangerschapsvergifitiging? Ik weet het niet precies...

Ik heb niet officieel dat carpaal tunnelsyndroom, maar het zou me niet verbazen. Ik heb al weken enorm zere gewrichten (handen, polsen, knieen, voeten) van het vocht. En vanmorgen werd ik wakker en toen tintelde heel mijn hand en die voelde een soort doof aan. Heel irritant. Ik probeer ze maar veel te bewegen en verder weet ik ook niet zo goed wat je ertegen kunt doen.

nou, lekker k*t...

Je denkt inderdaad lekker geniete van mijn verlof, gebeurt er dit!!

Ik moet morgen weer naar vk (een week te laat, maar was vorige week op vakantie) en ben heel erg benieuwd... Op vakantie was mijn bloeddruk veel te laag (dokter bezocht daar). Maar heb nu wel veel last van harde buiken, terwijl ik niet heel veel doe, want manlief heeft nog vakantie (of, zoals hij zelf graag zegt: werkvakantie, ij gaat volgende week weer uitrusten bij zijn baaas :p)

In ieder geval heel veel sterkte!!

Liefs,

T

Jemig Sens... Verschrikkelijk balen. Gelukkig dat ze je nu goed in de gaten houden, want je moet er niet aan denken dat er iets mis gaat.

Denk je inderdaad te kunnen gaan genieten van je verlof en hoppa in één bezoekje aan de vk wordt je dit verteld...

Nou, heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte?

@ de anderen: veel sterkte met al het vocht dat zich in de ledematen ophoopt! Nog heel even volhouden

Jeetje wat balen zeg Sens.. Probeer het rustig aan te doen!!!

Ik heb ook dat ik vaak wakker wordt met slapende/tintelende handen, irritant is dat!!

Hou je ons op de hoogte???

Liefs, Liselotte

He Sens, dat is inderdaad even een domper, maar wel heel erg fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Probeer echt zo weinig mogelijk te doen.
Trek aan de bel bij vriendinnen, (schoon)moeder en derg.
Voor de zaken die je dus moet laten liggen, en geniet er gewoon nog van, net zoals die kleine bij jou doet.
Tuurlijk vindt hij het nog lekker bij je!!!!

succes meid, en hou ons op de hoogte.

liefs

Terug
Bovenaan