Hallo Dames,
Hoe mooi mijn hele zwangerschap de afgelopen maanden ging hoe aan het sukkelen ben ik nu geraakt.
Laatst had ik al dat ik een groei echo moest maken omdat ze de kleine niet goed konden voelen.
De eerste keer lag die precies op koers.
Bij de 2de keer kregen we te horen dat zijn buikje en benen boven gemiddeld lagen.
Kon geen kwaad maar dat het kindje zwaarder zou zijn als verwacht werd was duidelijk.
Nu ging ik gisteren op controle bij de vk.
Was mijn bloeddruk te HOOG! en hebben ze suiker gevonden in mijn urine. GVD!
Ik schrok echt, zat ik daar met mijn goede bedoelingen.
Nu moet ik om de 3 dagen terug komen om alles te laten testen.
Nu net dat ik op het eind ben en aan het begin van mijn verlof, dat ik nog ff wil genieten...krijgen we dit.
Is niet fijn.
Komt er ook nog bij dat ik het tunnelsyndroom heb?
Jullie daar ook last van...
Kortom teleurgesteld en maar hopen dat de kleine het nog fijn bij me vind en nog even wil blijven zitten en dat we niet al te rare capriolen uit te hoeven halen.
Pfffff.....
Hoe mooi mijn hele zwangerschap de afgelopen maanden ging hoe aan het sukkelen ben ik nu geraakt.
Laatst had ik al dat ik een groei echo moest maken omdat ze de kleine niet goed konden voelen.
De eerste keer lag die precies op koers.
Bij de 2de keer kregen we te horen dat zijn buikje en benen boven gemiddeld lagen.
Kon geen kwaad maar dat het kindje zwaarder zou zijn als verwacht werd was duidelijk.
Nu ging ik gisteren op controle bij de vk.
Was mijn bloeddruk te HOOG! en hebben ze suiker gevonden in mijn urine. GVD!
Ik schrok echt, zat ik daar met mijn goede bedoelingen.
Nu moet ik om de 3 dagen terug komen om alles te laten testen.
Nu net dat ik op het eind ben en aan het begin van mijn verlof, dat ik nog ff wil genieten...krijgen we dit.
Is niet fijn.
Komt er ook nog bij dat ik het tunnelsyndroom heb?
Jullie daar ook last van...
Kortom teleurgesteld en maar hopen dat de kleine het nog fijn bij me vind en nog even wil blijven zitten en dat we niet al te rare capriolen uit te hoeven halen.
Pfffff.....