En toen ging het rap... wordt over 2 weken ingeleid. Dus toch een oktober mama

Hallo meiden,

Ben hier aan het bekomen van het nieuws van zojuist. Controle achter de rug, baby groeit goed en volgens groeicurve. Alleen ben ik vorige week begonnen met insuline spuiten ivm zwangerschapsdiabetes. Spuit gelukkig niet veel, maar kreeg vandaag te horen dat ik op z'n vroegst op 22 oktober wordt ingeleid... dus word een oktober mama :).

Super allemaal natuurlijk, alleen voelt het alsof het nu echt heel rap gaat. Schiet nu al in de stress dat ik misschien dingen vergeet.. pffff. Word gek van mezelf. Vriendlief was ook wat gestrest geraakt volgens mij, maar dat heeft ie al sinds het begin. Hij heeft tijd nodig om zich aan de nieuwe situatie aan te passen. Het is ook onze 1e kindje, dus is het super spannend allemaal.

Volgende week krijgen we nog voorlichting over inleiden en een datum wanneer het gaat gebeuren. Hier (in Leeuwarden) wordt vaak op maandag ingeleid... ben benieuwd of het de 22ste of de 29ste wordt..... word vervolgt.
 
Waaaah!!!! Wat spannend allemaal. Kan me voorstellen dat je even moet bijkomen van de schrik. Maar wel heel mooi dat je nu snel jullie kindje vast kan.pakken
 
Terug
Bovenaan