en toen kwamen de rode duivels weer langs...................

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

het is weer eens zo ver, om gek van te worden. En nu echt dat ik dacht dat het raak was. Ik had steeds gerommel in mijn onderbuik, en had echt het gevoel van YES, tot vandaag dan............... Weer een nieuwe kans in de volgende ronde. NOD 31 juli, ronde 13, misschien brengt dat wel geluk  .Alhoewel,  ben dan op vakantie en mijn   ouders gaan mee, weinig kans op klussen vrees ik, maar we gaan het proberen!  
Hopelijk is het bij jullie wel raak!

Groetjes,
Natas

wat vervelend voor je en zeker als je nu het gevoel had dat het echt raak zou zijn. Helaas, maar weer naar de volgende ronde.

gelukkig zijn hier genoeg dames waar je tegen aan kan kletsen, zeuren
en uithuilen. Veel succes deze ronde en toch nog een prettige vakantie
gewenst..

Groeten, Miranda

Balen !!!!!
Ookal zo lang bezig !!!!!!!
Hopelijk is het de volgende ronde raak !!!!!!!!!
Prettige vakantie !!!!!!!

Groetjes Biaggi, 25 jaar, ronde 13

Ook ik had vorige maand echt helemaal het gevoel zwanger te zijn. Na 1 test bleek al snel dat het niet zo was, toch nog even hoop gehouden, maar na een uur kon ik de tampons weer uit de schappen van de supermarkt trekken!! Voelde me echt k** ( sorry ) was zo vastbesloten de komende 9 maanden geen tampons/maandverband meer aan te schaffen. Maar goed op naar de volgende ronde. Ben vastbesloten het jaar 2006 in te knallen met een dikke buik!
Veel plezier op vakantie!
Groetjes Mees ronde 8

Hoi natas

Wat kl#$% zeg dat het weer niet is gelukt het word nu toch wel eens tijd dat het bij ons gaat lukken vind je ook niet jij ronde 13 in ga na ronde 14!

Ik ken het gevoel, had deze maand ook echt zoiets van deze keer is het gewoon goed raak! had heel veel kwaaltjes en zo maar vanochtend kwam er dan weer een beetje rood slijm en heb echt buikpijn.

word je er ook niet moedeloos van? elke keer weer niet denk je dan ook niet waarom een ander wel en ik niet? nou ik wel en ben nu flink over de rooie. heb nu echt het iedee dat ik me zelf echt al 13 maanden voor de gek houd. ik kon altijd heel erg op me zelf aan maar sinds we  aan dit avontuur zijn begonnen heb ik helemaal niets meer aan mezelf.

maar goed nu gaat het over mij en het gaat hier om jou. Ik wens je heel veel sterkte  deze week met de ronde duivels en versla ze zodat je volgende maand ku8nt zeggen dat je wel zwanger bent.

natasjha  

Terug
Bovenaan