En toen kwamen de rode duiveltjes weer.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gisteren had ik mijn NOD en ik had echt gehoopt dat ik niet ongi zou worden. Vorige week had ik alle 'zwangere' symptomen en dan toch vandaag ongi geworden. !@#$%^GRRRRRRR!!!!! Ik baalde als een stekker! Op mijn werk kwam ik erachter dat ik ongi was geworden. Mijn collega merkte het gelijk aan mij dat er iets was. Toen heb ik het er maar effe uitgegooid.
Nou ja, nu maar op naar de volgende ronde. Weer aftellen met die hap!

Groetjes Westie

Balen zeg dat je ongi werd!
Ik zit er eigenlijk nog steeds op te wchten, zit nu op dag 39 en nog steeds niks te zien of te voelen.
Wordt er een beetje niet goed van, ik wou dat ik ongi werd net als jij dan weet je tenminste waar je aan toe bent. (ook al is het niet leuk)
Ga van het weekend tarwekiemcapsules halen,misschien dat 'ie helpen...
Nou ja, jij veel sterkte en op naar de volgende ronde! ( 70% wordt zwanger binnen 3-6 maanden) :)

hoi westie

jammer joh, bij mij nog steeds niks te bekennen.
we zouden elkaar op de hoogte houden.
ik heb ook geen gevoel van ik wordt ongi.
wel een heel hongerig gevoel dat heb ik normaal niet.
ik hoop dat het weg blijft.het kan nog steeds
welke ronde was dit voor jou?
liefs en  missknuffeltje

Hey Westie,

Balen zeg dat je ongi geworden bent!Ik geloof goed dat je het er even uit moest gooien!!Bij mij is er nog niks te bekennen,heb vandaag mijn NOD.Ikvind het zo spannend,maar we wachten rustig af(nou ja rustig)hahaha.

Groetjes wendy

hee westie
(*^&%^$#$#@$##$&*&() ja zeg dat ken ik. balen voor je, nu maar hopen dat komende maand een vruchtbare maand wordt.
ikzelf zit al op dag 35 en nog niks te bekennen. ik denk dat mijn lijf een recordpoging aan het doen is:"wie heeft de langste cyclus"  dit is ook niks hoor.
veel succes bij de volgende ronde (misschien die tarwekiemoliecapsules proberen, ga ik ook doen binnenkort)
 hou de moed erin,
groetjes mayo

Terug
Bovenaan