en toen stond mijn zus op de stoep!

Vandaag zouden opa en oma komen en mijn zwager met zjin gezinnetje

opa en oma waren al de hele week in groningen bij mijn zus en blijkbaar besloot die om mee te komen
nou ze heeft hier in huis nog geen stap gezet sinds we er wonen, kraamvisitie voor Mara deed ze niet aan
Prima hoor ik doe wel gewoon, heb haar niks te zeggen dat is alles, eerst kwam oma en zus met baby boven. Pfff wat een dikkoppie vergeleken met mijn kleine tengere meid hihihi. wat 4mnd ook al kan schelen. Moet vooral wennen dat ze heel boos en zuur kijkt, net mijn zus. Denk niet dat ik daar aan wen. Oma was blij met haar nieuwe kleindochter en riep al dat ze woensdag weer in hengelo was. Eindelijk wat enthousiasme. Maar ik moest nu direct gaan trainen zodat ik op de been was (commanderend) , ze heeft nog steeds geen idee hoe het ervoor staat. Maar ja wat wil je, ik geef aan dat ze niet teveel moet verwachten roept mijn zus: maar je weet neit hoe het bi jmij was, je weet niet hoe ik het had op boze toon. ook bij kadootjes uitpakken, opa heeft dit keer ook wat uitgezocht hihihi dat is lief. als ik mijn zus vraag of ze het kaartje zelf gemaakt heeft krijg ik een snauw van nee.
Ach ja ze heeft zich laten zien, leuke lief schoentjes gegeven en beneden naar mijn man wel normaal gedaan, en dat is meer dan verwacht.
Opa was helemaal blij, durft d'r niet aan te raken hahaha en hoopt dat we meer volgens de klok gaan werken zoals mijn zus, vond hij ideaal. Hihi die kans is klein, wij kijken naar wat ons kind nodig heeft ipv kind aan ons aanpassen ala pddnos zoals mijn zus. Maar gezien zijn pdd snap ik wel dat hij het heerlijk vindt om 1 kind op de minuut te hebben.

Binnen half uur waren ze weer weg, fijn dat opa en oma enthousiast zijn en verrassend van mijn zus. Denk dat dit ook wel hun max is, maar oei wat ben ik blij met mijn iele kindjes hihihi zon dikkoppie met uitpuilende ogen en zure mond brrr en dat is nog maar 4mnd hihihi

Daarna kwamen mijn zwager en schoonzus, verademing. leuke opmerkingen en nog wat helpen met boodschapjes. ook wel lekker om ff gewone visite erna te hebben.

Komende dagen ff lekker niks

Hoi, wat een verhaal weer. Lekker he zo'n Zus. Heb zelf ook zo'n zus of lees stiefzus (gelukkiig maar want zo'n zus schaam ik mij diep voor)
Ze laat ook niks horen, ook naar haar vader (die voor een 2e beenamputatie moest) laat ze alleen wat horen via een SMS, gewoon om te schamen.
Nou hier is zij dus niet eerder welkom voordat ze eens haar neus heeft laten zien bij haar vader. Schaam mij gewoon voor haar, en dat moet dan mijn kindje straks vasthouden pfffff.

Soms vind het wel moeilijk om met mensen om te gaan, die denken dat hun ervaringen veel erger waren, en dat je niet zo moet zeuren houding. Ik probeer altijd maar duidelijk te maken, dat het voor iedereen weer heel anders is en dat je niet moet gaan vergelijken, maar het houdt een keer op he.

Meid ga jij nou maar lekker genieten van de mensen die echt klaar voor je staan, en van die prachtige meid!!!!!!

x yvonne

ach ja
ik was er even helemaal bekaf van, komt omdat ze compleet over onze grenzen heen gaan zowel zus als ouders. Dat besef je vooral later als je terugkijkt, dan baal ik er weer giga van en daarna laat ik het los

mijn kind raakt mijn zus niet aan, doet ze sowieso niet dus dat scheelt. Ze is ook niet op onze bruiloft op komen dagen en was zelfs geeneens op kraamvisite van Mara geweest. Maar ik heb ook geen zus-gevoel erbij.
Ze bestaat gewoon

lekker laten lopen, ik ben mijzelf en ik behandel mensen met respect, dat is de enige reden dat ze binnen komt en ik er wat tegen zeg. Ik behandel mensen zoals ik zelf behandel wil worden en hou de eer lekker aan onszelf.

Heb nu 2 prachtige meiden en geniet er zo ontzettend van!!!
Mara is ineens een peuter met 4 tanden extra, heb zoveel gemist van haar

Terug
Bovenaan