En toen waren er,..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Kapotte billen, kwijllipje en op alles bijten wat in de buurt kwam,..
Ik had wel al een vermoeden maar toen waren vandaag ineens 2 nieuwe tandjes inzicht!! Meneertje koekepeertje heeft nu 4 bijtertjes aan de onderzijde!!

Boven zitten er al 4 op een rij te drukken en steken de eerste puntjes van zijn tanden er al doorheen. Kay moet dus nog even op zijn blaren (kapotte billen bedoel ik) zitten..

Esmé mv Kay

Och erm! Wat een vervelende kwaaltjes toch hè!

Gelukkig heeft Isa er met haar huidige 2 tandjes geen last van gehad. Ik vermoed dat er bij haar ook weer wat aan zit te komen; ze is hangeriger dan anders, slaapt onrustiger  en kwijlt meer.. Ben benieuwd dus.

Sterkte voor Kay!!

Grtz. Poppetje71

Ohw...vervelend soms he, die doorkomende tandjes.
Ik gebruik Chamodent tegen de pijn (sommigen zeggen dat ze er geen pijn van hebben maar alleen vervelende jeuk. Als dat zo is wil ik niet weten hoe Julian kan krijsen als hij echte pijn zou hebben, maar dat is een ander verhaal).
Chamodent dus, van VSM. Op zich net zo effectief als bijv. Dentinox, maar een bijkomend voordeel is dat dit van binnenuit werkt (het zijn druppels die je kindje inneemt) en daardoor werkt het ook tegen de oorpijn en luieruitslag (dit heb ik geleerd van de drogist op de hoek). Dentinox geeft direct verlichting op de plek waar de tand doorkomt, maar dat is ook het enige. Julian heeft nu 5 tandjes (2 onder, 3 boven) en de 6e is in aantocht. Gelukkig heeft hij nog geen last gehad van kapotte billetjes en ik denk dat dat mede komt door de druppels van VSM. Enige nadeel is dat het niet zo snel werkt, het heeft tijd nodig om zijn werk te doen.

Kay heeft verder nergens last van gelukkig en is erg happy,.. Maar schrok me gisteren en vandaag van zijn billetjes. Vuurrod met wat uitslag. Ook wel 5 poepluiers op een dag pfff... En luiers zijn zo goedkoop  Heeft hij nóóit last van uitslag gehad! Dus het was voor mij wel duidelijk. Nu de druk van de tandjes af is zal het wel weer wat afnemen, tenzij die bovenste 4 nog gaan spoken..

Toch sneu..

Sodeju! Vijf poepluiers! Het toppunt is hier 3 zure luiers (tot nog toe). Ja dan gaat het snel met de luiers idd en het luier-huishoudpotje.   En ook met de was trouwens, want het zijn vaak van die spuitpoepluiers zodat het er aan alle kanten uitkomt.
Tja, het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat! ha ha ha!

aaah sneu hoor, hopelijk is ie snel van de rode billetjes af.

Groetjes sandra

Hier nog zulke tanden ellende....
Ik smeer bij Yoëll calendulan zalf op zn billen, het was binnen 3 dagen weg.

Succes! en zet hem op kay

Oh wat sneu zeg! ik hoop voor je dat hij er snel vanaf is. Hier zijn nog helemaal geen tandjes. Dus ik ben bang dat ik die ellende ook nog ga krijgen.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan