<p>Hallo allemaal,</p><p>Afgelopen vrijdag was het eindelijk tijd voor de eerste echo. Super spannend natuurlijk! 'Als het hartje maar klopt' klonk het als een soort mantra in mijn hoofd. Al snel zagen we niet een, maar twee kloppende hartjes! Verrassing!</p><p>Inmiddels zitten we weer helemaal op onze roze wolk (of wolken ?), maar onze hele wereld stond even op zijn kop. We moeten ineens 4 namen gaan bedenken, een duo wagen uitzoeken. Moeten we misschien een andere auto kopen? Blijven allebei de kindjes gezond? Die bevalling in bad moet ik ook even uit mijn hoofd zetten. Poeh... een hoop zorgen en vragen plotseling.</p><p>Ik kom via dit forum graag in contact met andere (aanstaande) tweeling mama's om ervaringen te delen en adviezen en tips uit te wisselen.</p><p>Ik ben overigens morgen 8 weken zwanger en naast de duidelijk kloppende hartjes was er ook een mooi dik tussenschot te zien. Op 10 september hebben we de volgende echo. Hopelijk krijgen we onze wondertjes weer prachtig in beeld ❤</p>