En toen waren het er twee!

<p>Hallo allemaal,</p><p>Afgelopen vrijdag was het eindelijk tijd voor de eerste echo. Super spannend natuurlijk! 'Als het hartje maar klopt' klonk het als een soort mantra in mijn hoofd. Al snel zagen we niet een, maar twee kloppende hartjes! Verrassing!</p><p>Inmiddels zitten we weer helemaal op onze roze wolk (of wolken ?), maar onze hele wereld stond even op zijn kop. We moeten ineens 4 namen gaan bedenken, een duo wagen uitzoeken. Moeten we misschien een andere auto kopen? Blijven allebei de kindjes gezond? Die bevalling in bad moet ik ook even uit mijn hoofd zetten. Poeh... een hoop zorgen en vragen plotseling.</p><p>Ik kom via dit forum graag in contact met andere (aanstaande) tweeling mama's om ervaringen te delen en adviezen en tips uit te wisselen.</p><p>Ik ben overigens morgen 8 weken zwanger en naast de duidelijk kloppende hartjes was er ook een mooi dik tussenschot te zien. Op 10 september hebben we de volgende echo. Hopelijk krijgen we onze wondertjes weer prachtig in beeld ❤</p>

Ik ben ook in verwachting van een tweeling. Was ook wel even schrikken maar nu langzaamaan gewend aan het idee (28+2) nu. Kijk even op facebook je hebt pagina voor tweeling mama’s en tweelingouders. Hier staan veel tips. 

Wat spannend, gefeliciteerd! Ik ben niet zwanger van een tweeling, maar wel 2 personen die ik ken waarvan 1 net een tweeling heeft gekregen en de ander ongeveer 20 weken in verwachting is. Best heftig vond ik, maar wel heel erg mooi! Hopelijk kan je er veel van genieten!

Bedankt voor de tip Judith! Met Facebook wacht ik nog even tot echt iedereen weet van de zwangerschap, maar ik ga het zeker onthouden. Ik ben blij dat wij niet de enige zijn die zijn geschrokken ;)
Bedankt Floraa! Het is echt wel even spannend inderdaad. We gaan er lekker van genieten. 

Gefeliciteerd!
Ik ben begonnen met een tweeling die het super goed deden maar met 9 weken is er toch 1 overleden. Gelukkig hebben we er wel 1 over ben nu 26 +3 weken. 
Wij waren ons (ook) rot geschrokken toen het er twee bleken te zijn.  Ik moet eerlijk zeggen ik was alles behalve blij... natuurlijk wilde ik ze wel allebei houden maar de natuur besliste anders. Het is dus niet gek dat je schrikt!
Hopelijk loopt het bjj jullie anders en heb je een voorspoedige zwangerschap!

Gefeliciteerd BenB!
Ik herken precies wat je schijft! Ik was voor de echo ook ontzettend bezig met 'als het hartje maar klopt', en toen waren er 2 kloppende hartjes!
Wij zijn ook al bezig met nadenken over 4 namen, kijken naar een grotere auto, etc..
Ik ben nu 10 weken + 1 dag zwanger en heb 24 augustus de volgende echo. 
Hoe voel jij je nu? Bij mij valt het mee met de kwaaltjes, ik ben alleen ontzettend moe!

Hoi allemaal, 
gefeliciteerd! ????
Ik ben ook in verwachting van een tweeling, nu 14 +5. Morgen weer een echo, hopelijk ziet alles er nogsteeds net zo goed uit als de voorgaande echo’s! ❤️
voor ons was het meer een opluchting, want het konden er ook 3 zijn. (Hormoonpillen) dus ontzettend blij met 2. Maar wel heel spannend natuurlijk. Onze eerste twee kindjes! ❤️
het ene moment kan ik de hele wereld aan en het andere moment kan ik er heel onzeker over zijn. Maar dit heeft iedereen denk ik wel af en toe? 

Hallo iedereen!
wij kwam terug van vakantie en toen bleek ik als verrassing zwanger te zijn, niet 1 maar 2 hartjes zagen wij op de eerste echo! Ben nu ongeveer tussen de 11 en 12 weken. Woensdag hebben we de termijn echo! Vorige 2 echos zag je ze al goed en een mooi tussenschot. Verder bijna geen klachten, wel al vanaf week 8 zwangerschapsbroeken aan ?Op dit moment lig ik in bad en heb ze deze week al meerdere keren gevoeld, denk ik zelf ( eerste zwangerschap ) het zijn een soort kleine luchtbellentjes, en het voelt anders dan darmen. Hebben jullie dit ook al gevoeld?

Terug
Bovenaan