En toen was er niets

Vanochtend fm gehad. Geen enkele eicel die aan het groeien is. Moet zaterdag voor een 2e fm maar gyn zag er weinig hoop in. Had zelf ook al het gevoel dat het niets deed. Op naar de volgende ronde en een hogere dosis.

@Star hoe was jou meting gisteren? Wat zei de gyn?

Wat balen, zeg! Die komt wel even aan, denk ik :( Hopelijk werkt een hogere dosis positief....

Helaas wil de gyn bij mij geen IUI doen zonder hormonen. Ze kiezen juist voor hormonen, omdat onderzoek heeft uitgewezen dat met hormonen de kans van slagen veel groter is. Ze was het wel me met eens dat mijn natuurlijke cyclus het prima doet, ik maak sowieso elke maand zelf een follikel, en daarom mag ik de dosis halveren. Maar ik sla nu net - net als jij - een maandje over..... Ik krijg nog 3 behandelingen IUI, daarna stappen we over op IVF. Stel me steeds meer in op 't laatste, maar probeer positief te blijven! Nog een leuke confrontatie vandaag; 2 nichten van mijn man, mijn neef en een van mijn beste vriendinnen; zwanger. En dat krijg ik allemaal te verwerken op een dag...pffff...

We houden de moed er weer in!

Liefs!!

@han zit nu aan clomid 50mg

@star wel vervelend dat ze het niet zonder hormonen doen zeg. zeker als je zelf zo'n mooie cyclus hebt. Maar ook wel lekker dat je de dosering mag halveren. Vind het toch zo'n rotzooi. Heb nu al weer last van de bijwerkingen. Krijg zels opvliegers. Maar de middelen heiligen het doel he. Klote is dat als iedereen in je omgeving "zomaar"even zwanger wordt. Nu ben ik zelf ook pas net weer begonnen natuurlijk maar kan nu al weer jaloers worden op mensen bij wie het allemaal zo makkelijk gaat. Bij ons is de vlaag even over volgens mij. Ik zat zelf bij de grote groep zwangeren en ben volgens mij de enige die snel voor een 2e gaat. Als het niet lukt is het ook goed zo. Zou het heel fijn vinden maar hebben het geluk van een prachtig mooi kereltje.

En wie weet wat er in dat maandje rust gebeurt. Ik kreeg ook een maand rust en had spontaan een eitje. En nog bevrucht ook.

Wat raar en wat balen zeg...mijn gyn wilde juist geen hormonen doen omdat mijn eitje elke maand zo mooi was...tegenstrijdige gyns hebben we dus, maar ja jij bent met deze oplossing niet geholpen..

Hopelijk volgende maand meer succes (maar ja, aan zo'n reactie heb je deze maand natuurlijk niets)..

Sterkte meis,

gr Yosha

Terug
Bovenaan