A
Anoniem
Guest
Een helke dikke vette plus!!!!!! GElukkig, had bedacht dat het dit keer niet raak zou zijn, maar gisteren bego n het ineens heel erg te kriebelen. Een test gedaan en ja hoor er verscheen gelijk een dikke vette plus. En wat ik de vorige 2 keer niet heb gehad, ik had nu zulke trillende handen dat ik bijna de test uit mijn handen liet vallen toen ik hem aan mijn mannetje wilde laten zien....
Ik hoop dat het dit keer allemaal wel goed zal zijn en dat we volgend jaar zomer lekker een klein hummeltje in onze handen vast kunnen houden!!!!! Kijk er nu al naar uit!!!
Ik wens iedereen heel erg veel succes en sterkte met zwanger worden!!!!
GRoetjes ieniemienie.
Ps. als het goed is ben ik 14 augustus uitgerekend, en dus nu al wel 4 weken en 3 dagen onderweg hahahahhahaha.... tja, je moet ergens beginnen!!!!
Ik hoop dat het dit keer allemaal wel goed zal zijn en dat we volgend jaar zomer lekker een klein hummeltje in onze handen vast kunnen houden!!!!! Kijk er nu al naar uit!!!
Ik wens iedereen heel erg veel succes en sterkte met zwanger worden!!!!
GRoetjes ieniemienie.
Ps. als het goed is ben ik 14 augustus uitgerekend, en dus nu al wel 4 weken en 3 dagen onderweg hahahahhahaha.... tja, je moet ergens beginnen!!!!